  • 21. Data: 2009-04-11 17:26:03
    Temat: Re: Trzeba uciekac...
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Play-lista.

    Plus fatalnie ustawiony procesor sygnału. Tak więc poza treścią również
    forma przyprawia o ból głowy - dzięki temu na "jamnikach" mają większy
    "zasięg" ;(

    --
    Lol

  • 22. Data: 2009-04-11 17:30:06
    Temat: Re: [OT]Re: Trzeba uciekac...
    Od: "Janek" <j...@a...pl>

    > A BTW. Ktoś zna jakieś stacje z dobrą i różnorodną muzyką? Nie przepadam
    > za stacjami ze sprofilowaną muzyką -

    U mnie na prowincji jak dam wyszukiwanie stacji na auto (6 szt), to lapie:
    Radio Maryja, Radio Plus, Radio Victoria, Radio Józef, Radio Niepokalanów +
    cos trzeszczacego (chyba radio Watykan)
    pzdr

  • 23. Data: 2009-04-11 17:46:33
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Lol" napisał

    > Plus fatalnie ustawiony procesor sygnału. Tak więc poza treścią również
    > forma przyprawia o ból głowy - dzięki temu na "jamnikach" mają większy
    > "zasięg" ;(

    Żebyś wiedział.
    Rok temu bylem w hotelu obok imprezy jakiegoś lokalnego szczebla PZPN. No i
    po północy ubole wsadziły jakąś pierdziawkę w okno i słuchaly radia. Byłem
    zaskoczony jakością dźwięku niosącego hen w świętkorzyskie doliny nocne
    pasmo RMF - czytelność była zakakująco dobra.

    Czyli w sumie obróbka sygnału na wyjściu idealna, a nie fatalnie ustawiona
    ; )

    Ale nie żeby mnie to cieszyło.
    Szczególnie po północy.

    adam

  • 24. Data: 2009-04-11 22:17:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
    > Czyli w sumie obróbka sygnału na wyjściu idealna, a nie fatalnie
    > ustawiona ; )

    Pełne wykorzystanie dynamiki. Możliwe od kilku lat (od czasów istnienia
    sprawnych procesorów sygnałowych), zabójcze dla materiału dźwiękowego,
    ponieważ nieodwracalnie niszczy dynamikę założoną przez twórcę owego.
    Moja teoria jest prosta - należy zgromadzić całe radio w jednomyślących
    rękach (co praktycznie już w Polsce się stało) i tak obniżać poziom, by
    raz - kupić tym najbardziej prymitywnego słuchacza, dwa - ogłupić w
    końcu po latach tego mniej prymitywnego. Taki klient jest bardzo dobrą
    plasteliną medialną (można mu np. sprzedać za pomocą esemesów jutrzejszą
    pogodę), a poza tym obsługa takiego słuchacza jest tania - wystarczy
    zorganizować kilkadziesiąt klonów dwuakordowych smętów równo granych
    przez jakieś beztalencia i interes się kręci.
    Ostatnio, w busie zresztą, jakoś przed dziewiątą słyszałem następujące
    teksty ''Będzie dziś ciepło, bo mi się fotel przylepił do tyłka'' -
    autentyczny tekst ''redaktora'' w radiu, którego, jak się chwalą, słucha
    10 milionów ludzi. Jedna trzecia Polaków pozwala sobie na plucie w twarz...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 25. Data: 2009-04-11 22:22:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    > A BTW. Ktoś zna jakieś stacje z dobrą i różnorodną muzyką? Nie przepadam
    > za stacjami ze sprofilowaną muzyką - np. sam jazz, czy samo raggae???

    W tej chwili pozostała chyba tylko dwójka i może jakieś nisze,
    pojawiające się i znikające.
    Trzeba się przenieść do sieci, tam tego pełno o lepszej jakości, niż z
    naziemnych, także polskich.

    W ogóle świat się zaczyna dzielić na świadomych internetowców, w tym
    piracących różne niszowe produkty, niedostępne lub trudno dostępne poza
    tym medium i na tych, co sobie z techniką nie radzą i są dojeni przez
    media oficjalne, w tym także wszelkie sieciówki i satelity.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dzień dobry, nie piję, nie palę, nie ćpam - czy należy mi się renta?/

  • 26. Data: 2009-04-11 22:24:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Janek pisze:
    > U mnie na prowincji jak dam wyszukiwanie stacji na auto (6 szt), to lapie:
    > Radio Maryja, Radio Plus, Radio Victoria, Radio Józef, Radio Niepokalanów +
    > cos trzeszczacego (chyba radio Watykan)

    To tam chyba sami dobrzy ludzie mieszkają ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /przyszła drożyzna i nie wiem, czy kupywać Fakt, czy Super Express/

  • 27. Data: 2009-04-11 22:25:42
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

    > A propos sigów - co jest takiego w RMF, Zet, czy innych radiach? Jadąc
    > samochodem lubię posłuchać radia, ale tych popularnych stacji typu RMF po
    > prostu nie mogę zdzierżyć, bo ciągle ta sama muzyka. Nie dosyć, że
    > piosenki w ciągu 2 godzinnej trasy potrafią się powtórzyć kilka razy, to
    > po pół roku, czy po 2 latach usłyszeć można ciągle te same piosenki.
    > Rzygać się chce.

    To Wy w samochodzie jeszcze radia słuchacie?
    A droge pewnie Hołek dyktuje [ROTFL]
    --
    Tylko odtwarzacz i tylko moja plaj lista ;)
    (A najeździć sie musze po tych polskich dziurach, tfuuu drogach)

  • 28. Data: 2009-04-11 22:27:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:

    > To może wyprowadź się w głębszą prowincję skoro tak każda aktywność zła?

    Nie każda, ale studziewięćdziesięcioodcinkowy serial kręcony online z
    założenia dobry być nie może.

    > Narzekasz na każdą imprezę masową, na każde wydarzenie i każdą
    > aktywność. Deko malkontenctwo. Kręcą? A co Cię to? :)

    Ano to, że znowu będą przeszkadzać. Od W11 czy WD40, nie pamiętam jak im
    dokładnie, ciągle tylko ''przepraszamy, może pan tędy nie iść, bo tu
    będzie napad''.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /boję się radonu bo nie ma zapachu, smaku i rozumu/

  • 29. Data: 2009-04-11 22:30:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kryhu pisze:
    > Idź na casting, jeśli ma być nietypowo i artystycznie to pasujesz jak
    > ulał ;P

    Z pewnością, nawet mam nietypowe i artystyczne zdjęcie Kazimierza:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/06/24/1.htm
    Może niesmaczne, ale prawdziwe do bólu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /pisząc słowo ''bomba'' dajesz pracę tajnym służbom - oni też chcą jeść!/

  • 30. Data: 2009-04-11 22:54:41
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Taki klient jest bardzo dobrą
    > plasteliną medialną (można mu np. sprzedać za pomocą esemesów jutrzejszą
    > pogodę),

    Wyślij SMSem swoje imię a podamy ci twój horoskop na dzień dzisiejszy -
    to jest dopiero polowanie na oszołomstwo. Już nawet data urodzin nie
    jest potrzebna.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl