  • 71. Data: 2009-04-14 15:03:02
    Temat: Re: [OT]Re: Trzeba uciekac...
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:grqkk4$fin$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

    Radio ma głośnik, a nie ryja.

  • 72. Data: 2009-04-14 16:22:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Ale całe "Roboty" nie tylko 'Ja robot'

    A wcześniej Fundację.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 73. Data: 2009-04-14 16:23:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    R2r pisze:

    > Trochę i raczej późnym popołudniem albo nawet w nocy, ale kompensują to
    > częstym emitowaniem pyskówek (zwanych przez nich nie wiedzieć czemu
    > dyskusjami) politycznych.

    O nie, polityka... zresztą mam odpowiednią stopkę.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co to jest: przykry zapach, na cztery litery, inaczej polityk?/

  • 74. Data: 2009-04-14 17:04:53
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > O nie, polityka...
    Cóż, też nad tym boleję - może zmiana dyrektora coś przyniesie, choć
    Skowroński nadal odgraża się, że będzie walczył o stołek. :-(

    > zresztą mam odpowiednią stopkę.
    :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 75. Data: 2009-04-14 17:23:30
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > A u mnie publiczne euro, jakoś najfajniej się tego słucha.

    wyzej napisalem ze tez preferuje to radio. Ale dzis dowiedzialem sie ze
    gosc od Control Alt, przechodzi do Roxy FM na szefa muzycznego. Duza
    strata dla Euro, ale niestety publiczne media nie placa tak dobrze i
    daja takiej swobody dzialania jak media komercyjne...

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl