  • 1. Data: 2009-04-11 09:28:16
    Temat: opinii o mju 1050 i 850 sw olympusa szukam
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    j.w.t.

    najlepiej z "pierwszych rąk"

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl
    gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny
    opera(RU), miranda, dialog(RU)...- dziwny jestem...

  • 2. Data: 2009-04-11 09:32:05
    Temat: Re: opinii o mju 1050 i 850 sw olympusa szukam
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    p0li pisze:
    > j.w.t.
    >
    > najlepiej z "pierwszych rąk"

    Nie jest zły, choć bez rewelacji. Do marca była to w sumie najciekawsza
    propozycja, jeśli chodzi o wytrzymałe i wodoszczelne aparaty. Po Expo
    pojawiło się kilku rywali, między innymi od Fuji i od Canona. Trzeba by
    się im przyjrzeć, żeby zobaczyć, czy są lepsze(głównie chodzi o jakość
    obrazu, bo to kuleje w tego rodzaju aparatach).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2009-04-11 12:59:54
    Od: "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl>

    > najlepiej z "pierwszych rąk"

    Mam Tough 8000, a moja dziewczyna ma 850sw.
    Zdjęcia pod wodą wychodzą super.

    Nie jestem purystą pikselowym, więc dla mnie największą i chyba jedyną wadą
    tych aparatów jest brak ustawienia korekty lampy błyskowej.

    850 ma plastikowe fragmenty korpusu i już mamy jedno mikropęknięcie.

    ~BitPump

  • 4. Data: 2009-04-13 10:55:59
    Od: "suhotnik" <s...@n...zmylka>

    ~BitPump wrote:

    > Mam Tough 8000, a moja dziewczyna ma 850sw.
    > Zdjęcia pod wodą wychodzą super.

    Hej.
    Możesz pokazać kilka fotek ?
    Zastanawiam się nad jego zakupem, ale w sieci nie widziałem recenzji...

    --
    grittz
    suhotnik

  • 5. Data: 2009-04-13 12:01:12
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    suhotnik wrote:
    > Możesz pokazać kilka fotek ?
    > Zastanawiam się nad jego zakupem, ale w sieci nie widziałem recenzji...

    Probki z tego drugiego masz tu:
    www.flickr.com/cameras/olympus/s850sw/
    (wpisz w wyszukiwarce np.: underwater)

    k,

  • 6. Data: 2009-04-13 12:35:34
    Od: "suhotnik" <s...@n...zmylka>

    KILu wrote:

    > Probki z tego drugiego masz tu:
    > www.flickr.com/cameras/olympus/s850sw/
    > (wpisz w wyszukiwarce np.: underwater)

    Chodzi mi tylko o 8000 :)

    --
    grittz
    suhotnik

  • 7. Data: 2009-04-13 17:00:44
    Od: "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl>

    > Możesz pokazać kilka fotek ?

    Nieobrabiane, tylko Picasą wyeksportowane do strony HTML.
    http://junior.csl.pl/nur/tough8000/index.html

    ~BitPump

  • 8. Data: 2009-04-13 18:08:42
    Od: "suhotnik" <s...@n...zmylka>

    ~BitPump wrote:

    > Nieobrabiane, tylko Picasą wyeksportowane do strony HTML.
    > http://junior.csl.pl/nur/tough8000/index.html

    Dzięki !
    A jakieś fotki ludzi w słabym oświetleniu można ?

    --
    grittz
    suhotnik

  • 9. Data: 2009-04-13 20:48:31
    Od: "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl>

    > A jakieś fotki ludzi w słabym oświetleniu można ?

    Można. I tym samym rezygnujesz z zakupu aparatu:-)

    http://junior.csl.pl/nur/badlight/index.html

    ~BitPump

  • 10. Data: 2009-04-14 05:38:33
    Od: "suhotnik" <s...@n...zmylka>

    ~BitPump wrote:

    > Można. I tym samym rezygnujesz z zakupu aparatu:-)
    >
    > http://junior.csl.pl/nur/badlight/index.html

    Dzięki za fotki.
    Strasznie dużo ISO dobiera sobie, aż 800 :/
    Moja małpka robi max 200.
    Trochę szkoda dać mi prawie 1500zł :(

    --
    grittz