  • 1. Data: 2009-04-10 22:13:03
    Temat: Uwaga nowy firmware psuje aparat.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Uwaga nowy firmware 2.0.0.0 do Canona SX1 psuje aparat.
    Pojawiaja sie problemy przy wlaczaniu , bardzo czesto blokuje sie obiektyw i
    wyskakuje komunikat o bledzie obiektywu, pomaga kilkukrotne wlaczenie i
    wylaczenie aparatu , ale to sie dzieje caly czas:(

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 2. Data: 2009-04-11 23:13:24
    Temat: Re: Uwaga nowy firmware psuje aparat.
    Od: Gregory <g...@a...invalid>

    Trochę wody w Warcie upłynęło, gdy Jacek23 napisał/a w

> [...]
    > obiektyw i wyskakuje komunikat o bledzie obiektywu, pomaga kilkukrotne
    > wlaczenie i wylaczenie aparatu , ale to sie dzieje caly czas:(

    Nie zauważyłem żadnego z powższych objawów po wgraniu 2.0

    --
    _/_/_/ Gregory - Poznaniak