  • 11. Data: 2009-04-11 16:10:37
    Temat: Re: Trzeba uciekac...
    Od: Arczi <n...@...please>

    On 2009-04-11 17:45, Marek Wyszomirski wrote:
    > Mnie dużo bardziej od powtarzanej w kółko muzyki denerwują konkursy sms-owe.

    Eeee, jakiej muzyki? Ty to ,,muzyką" nazywasz? Zdewaluowało się już to
    pojęcie.

    Arczi

  • 12. Data: 2009-04-11 16:13:45
    Od: Arczi <n...@...please>

    On 2009-04-11 16:54, Paweł W. wrote:
    > A propos sigów - co jest takiego w RMF, Zet, czy innych radiach?
    > (...)
    > Rzygać się chce.

    Odzwierciedlają żałośnie niską średnią społeczeństwa... I przyczyniają
    do jeszcze większego jej spadku.

    Arczi

  • 13. Data: 2009-04-11 16:51:53
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    dominik pisze:

    > To może wyprowadź się w głębszą prowincję skoro tak każda aktywność zła?

    Na głębszej prowincji będzie miał ekipę filmowców kręcącą następną
    "Plebanię". Jak się ma pecha, to na całego. ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl

  • 14. Data: 2009-04-11 16:59:22
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Janko Muzykant wrote:

    > http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,6490674,Chca_
    krecic_nowe_filmy_w_Krakowie.html

    > ''Dzięki serialowi "Po prostu Majka", Kraków będzie gościć na antenie
    > TVN-u każdego dnia - od poniedziałku do piątku - w paśmie, które
    > obecnie zajmuje serial "BrzydUla". W sumie zaplanowano 190 odcinków.
    > Majka będzie studiować w budynku prawdziwej ASP, będzie chodzić po
    > Plantach, spacerować Rynkiem i bywać w knajpach na Kazimierzu. Jej
    > pasją jest fotografia. Krakowskie pejzaże pokażemy więc z pewnością
    > nietypowo, artystycznie.''
    >
    > Nie przenoście nam stolicy do Krakowa, prosimy pięknie...

    TVN jest wlasnie z Krakowa, to se go zabierajcie razem z tą całą jego
    tandetą ;-)))

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 15. Data: 2009-04-11 16:59:26
    Temat: [OT]Re: Trzeba uciekac...
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Arczi pisze:

    > Odzwierciedlają żałośnie niską średnią społeczeństwa... I przyczyniają
    > do jeszcze większego jej spadku.

    A BTW. Ktoś zna jakieś stacje z dobrą i różnorodną muzyką? Nie przepadam
    za stacjami ze sprofilowaną muzyką - np. sam jazz, czy samo raggae???
    W Warszawie i okolicach mam Tok FM i Pin. Na całą Polskę to chyba tylko
    3 ma sensowną muzykę i audycje, chociaż baaardzo dawno nie słuchałem i
    nie wiem, czy coś się nie zmieniło.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 16. Data: 2009-04-11 17:02:28
    Temat: Re: [OT]Re: Trzeba uciekac...
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    "Paweł W." wrote:

> [...]
    > tylko 3 ma sensowną muzykę i audycje, chociaż baaardzo dawno nie
    > słuchałem i nie wiem, czy coś się nie zmieniło.

    Antyradio i RMF classic - ale to trochę OT ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 17. Data: 2009-04-11 17:04:52
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Antyradio i RMF classic - ale to trochę OT ;-)

    OT totalny, a nie trochę. Ale tu nie raz i nie taki był off topic, więc
    co tam.
    Akurat te dwie stacje jakoś mi nie odpowiadają.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 18. Data: 2009-04-11 17:06:31
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Paweł W." napisal:
    > A propos sigów - co jest takiego w RMF, Zet, czy innych radiach? Jadąc
    > samochodem lubię posłuchać radia, ale tych popularnych stacji typu RMF
    > po prostu nie mogę zdzierżyć, bo ciągle ta sama muzyka.

    Bo to playlista fizjologiczna :) Ma szumiec w tle, brzmiec milo
    i nie przeszkadzac. Co piec minut ma leciec reklama lub glupawe
    belkoty tzw. prezenterow. Boze! Jak przypominam sobie powolne
    staczanie sie Briana Scotta to nawet juz na dnie byl wyzej
    niz obecni prezenterzy. Prezenterzy, bo przez gardlo nie chce
    mi przejsc redaktor :(

    > Nie dosyć, że
    > piosenki w ciągu 2 godzinnej trasy potrafią się powtórzyć kilka razy, to
    > po pół roku, czy po 2 latach usłyszeć można ciągle te same piosenki.

    Uwazaj, bo to prawie jak w Gattace. Wyselekcjonuja cie jako
    spolecznie nieprzystosowanego. I odstrzela, bo nie pasujesz
    do wzoru przyglupa :)

    > Rzygać się chce.

    Aaa, womitowanie to temat do rozmowy z Ewa Dzyzga :)
    Tez kiedys miala wywiady na poziomie :( Zaraz na poczatku,
    gdy RMF wypaczkowal z reemisji francuskiego Fun Radio.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 19. Data: 2009-04-11 17:13:02
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    Hej

> [...]
    > spacerować Rynkiem i bywać w knajpach na Kazimierzu. Jej pasją jest
    > fotografia. Krakowskie pejzaże pokażemy więc z pewnością nietypowo,

    Idź na casting, jeśli ma być nietypowo i artystycznie to pasujesz jak
    ulał ;P
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 20. Data: 2009-04-11 17:17:18
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jacek_P pisze:

    > Aaa, womitowanie to temat do rozmowy z Ewa Dzyzga :)
    > Tez kiedys miala wywiady na poziomie :(

    Żebyś ty widział, co tu w UK puszczają w godzinach porannych!

    Pozdrawiam,
    Paweł W.