  • Data: 2013-10-15 09:50:24
    Temat: Tryb Clienta w D-Link DIR-600
    Od: "marakerr" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki kłopot, otóż mam D-linka DIR-600 v.B1.
    Niestety w oryginalnym sofcie nie występuje w ogóle tryb Client'a.
    Chciałem go ustawić żeby odbierał net od kolegi który ma ruter TP-LINKA. U
    niego chodzi na tym
    komp i laptop, dostaje tam adresy DHCP żadnych filtrów po macach ani innych
    zabezpieczeń nie posiada.
    Znam BSSID i hasło.

    Wgrałem więc DD-WRT w wersji v24 PreSP2 Build: 21061.
    Wszystko niby chodzi, ale w żadane sposób nie mogę zmusić go do pracy.
    Ustawiam tryb Client, podaje nazwę sieci, security itd. W statusie pokazuje,
    że
    połaczono z siecią jednak na wyjściach LAN 1-4 nie ma netu.
    Nadałem mu adres z jego puli tzn. 192.168.0.x.
    Zaznaczyłem opcje, że ma być DHCP Forwarder bo chciałem żeby to kolega
    mógł swobodnie przydzielać mi adres a mój ruter miał być jakby
    przezroczysty.
    Może popełniam gdzieś błąd logiczny?

    Identyczna sytuacja z Edimax EW-7206APG ustawionym jako klient, adres Ip z
    klasy kolegi, za nim switch
    i u mnie wszystko lata. O co tu chodzi? Ten DIR-600 ma jakieś ograniczenia
    sprzętowe?