  • Data: 2013-10-15 11:38:43
    Temat: Re: Tryb Clienta w D-Link DIR-600
    Od: "marakerr" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wygodniejszy jest tryb Repeater Bridge. Sprobuj starszy build, ja mialem
    > problem z build 21xxx i DIR615, udalo mi sie zestawic na 15xxx, w nowszych
    > jest chyba jakis blad.

    bardzo dziękuję za wskazówkę, spórbuję i dam znać jak poszło.
    A propos jeszcze Twojej porady nie zauważyłem tam do wyboru takiego trybu,
    czym on dokładnie się charakteryzuje. Potrafi wykorzysać WiFi jako WAN
    odebrać sygnał od ISP'a i podać go przezroczyście na port LAN?
    Czy na te modele istanieje coś podobnego do Gargoyle, wiem, że to
    nie architektura Atheros'a ale może...
    Niestety tym oprogramowaniem ubiłem DIR-300 v.B1. Na stronie pisali, że
    bez problemu można go zastosować do tej wersji. Po instalacji system
    startuje
    i działa przez 5 sekund po czym totalna zwiecha.