  • 1. Data: 2010-03-17 18:33:18
    Temat: Tot OT do Janka Muzykanta
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=ISGLd-UYAnc
    Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-18 07:41:40
    Temat: Re: Tot OT do Janka Muzykanta
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=ISGLd-UYAnc
    > Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać.

    to moze wyslij mu na mejla a nie zaśmiecasz grupe

  • 3. Data: 2010-03-18 08:31:21
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Kokos pisze:

    Hej

    > to moze wyslij mu na mejla a nie zaśmiecasz grupe

    Nie spinaj się tak bo Ci żyłka pęknie ;)
    Mnie tam filmik z Jankiem się spodobał
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 4. Data: 2010-03-18 08:50:30
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 18 Mar, 09:31, Kryhu <k...@p...pl> wrote:

    > Nie spinaj się tak bo Ci żyłka pęknie ;)
    > Mnie tam filmik z Jankiem się spodobał
    > --
    > Pozdro
    > Kryhu

    ...no i jest przyklad jak najbardziej w temacie.
    Wiekszosc cyfowek obecnie filmuje.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-03-18 10:37:48
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Kokos pisze:
    >
    > Hej

    > Nie spinaj się tak bo Ci żyłka pęknie ;)
    > Mnie tam filmik z Jankiem się spodobał

    ale to nie tobie sie miał podobac tylko Janku

  • 6. Data: 2010-03-18 16:21:18
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Zajebiaszczy film :-)

    Dzieki za linka.

    Polon

  • 7. Data: 2010-03-18 17:28:44
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-18 11:37:48 +0100, "Kokos" <k...@k...com> said:

    > ale to nie tobie sie miał podobac tylko Janku

    Komu czemu - Jankowi.
    Co się tak denerwujesz?

  • 8. Data: 2010-03-18 18:12:28
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    On 18/03/2010 18:28, JA wrote:

    > Komu czemu - Jankowi.

    Skoro "OT", to off-topicowo zapytam, czy naprawdę "Jankowi"? W
    mianowniku jest "Janko". Gdyby chodziło o nazwisko, to chyba w celowniku
    byłoby "Jance", ale nie wiem, czy zasady dla imion są takie same jak dla
    nazwisk.

    Ludek

  • 9. Data: 2010-03-18 19:44:54
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Ludek Vasta pisze:

    Hej

> [...]
    > mianowniku jest "Janko". Gdyby chodziło o nazwisko, to chyba w celowniku
    > byłoby "Jance", ale nie wiem, czy zasady dla imion są takie same jak dla

    No i się wydało - Janko jest kobietą, ma na imię Majka i mieszka w
    Krakowie ;P
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 10. Data: 2010-03-18 19:52:06
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Zajebiaszczy film :-)
    >
    > Dzieki za linka.
    >
    > Polon

    Super jakość. Musi być lustrzanką kręcili.