  • 21. Data: 2009-09-11 06:01:15
    Temat: Re: Test M9
    Od: George <j...@N...plieth.com>

    Janko Muzykant pisze:

    > I jacht, i samolot chyba, że nie wspomnę o innych zabawkach, którymi co
    > chwilę usiłujesz się chwalić :)
    > A, jeszcze dżez grasz też, do kompletu :)
    >
    > Tylko butki takie trochę nie leikowe:
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/Desktop#5360
    564702991791490

    Adam, jeszcze ciut ostrzej i gotów pomyśleć sobie jestem jestem, że
    razem z niejakim Czarkiem ciepłą wódę chlejesz w ramach sojuszu stolicy
    ze stolycą
    :-(
    Jurek PL.

    --
    http://plieth.com

  • 22. Data: 2009-09-11 06:30:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Sep 2009 18:30:36 +0200, cichybartko wrote:
    >[...] Co do popularności dalmierzy w pewnych kręgach to MIKE JOHNSTON
    >wspominał że na pewnym etapie zaczynał bum na systemowe lustrzanki i po
    >prostu na rynku wtórnym można było kupić bardzo trwałe i wygodne
    >dalmierzowe aparaty i wielu młodych je kupowało a później z tych młodych
    >się robiły nazwiska ;)

    Znaczy sie co - nie mozna bylo zrobic nazwiska tanszym aparatem,
    trzeba bylo poczekac az te dobre potanialy ? :-)

    >podobnie było z wojskową kurtką M65 młodzi je
    >kupowali nie dla fajnego look tylko że były tanie i bardzo trwałe.

    Ja bym tam nie byl taki pewny co zadzialalo przy zakupie :-)

    J.

  • 23. Data: 2009-09-11 06:41:18
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-10 23:15:53 +0200, "aadax" <k...@w...pl> said:

    > nie wiem, czy wszyscy pamiętają. Do contaxa przygotowane było już body
    > cyfrowe - nie ukazało się na rynku.

    Ach te plotki, ploteczki.

    > Po wykupie firmy, marka została
    > natychmiast zlikwidowana -

    Jakaś bzdura, wykupieniu przez kogo?

    de Fresz

  • 24. Data: 2009-09-11 06:54:18
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    > Jakaś bzdura, wykupieniu przez kogo?
    .......... de Fresz

    tu link http://www.contaxcameras.co.uk/
    może tylko posiadaczy contaxów ten fakt zainteresował. (brak dalszego
    rozwijania systemu)

  • 25. Data: 2009-09-11 07:13:17
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com>

> [...]
    odsumowanie.html

    > Szanowny pan sobie życzy podobne z czego? Nokia może być? :)
    > Po prostu nareszcie ktoś zatrudnił fachmana od programowania aparatów i
    > fotoszopa w jednym.

    mam wrazenie ze uwazasz wszystko co kosztuje wiecej nie przecietna za towar
    dla totalnie niemyslacych idiotow ktorzy kupuja go conajwyzej dla szpanu i
    powiekszenia swojego ego. na Twoim miejscu przenioslbym sie na grupe audio
    tam moglbys sie wyszalec ze hohoho, bo tutaj okazaja zdarza sie tylko od
    przypadku do przypadku :]

    pozdr
    piotrek

  • 26. Data: 2009-09-11 07:46:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > No i czerwona kropka. Normalne dwie maggi...

    dużo benzoesanu sodu

  • 27. Data: 2009-09-11 07:49:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr Biernawski pisze:

> [...]
    > tam moglbys sie wyszalec ze hohoho, bo tutaj okazaja zdarza sie tylko od

    Nie, uważam że niezdrowe jest szukanie zalet na siłę tylko dlatego, że
    coś jest kilka razy droższe.
    Leica fajna jest, lubię takie aparaty, zgrabne i ładne, dobre obiektywy,
    fajna matryca. Ale jeśli chodzi o zdjęcia, przepaści nie ma. Można
    mówić, że kosztuje jakość wykonania (choć wyświetlacz to kpina, brakuje
    tez podstawowych funkcji przydatnej kreatywnym fotografom),
    oryginalność, ale nie z pewnością jakość zdjęć. Nota bene to pierwsza
    leica, z której zdjęcia są w czołówce jakościowej aparatów współcześnie
    jej produkowanych.

    Zdaję sobie jednak sprawę, że istnieje duża grupa... chłopców, która
    lubi rzeczy drogie niejako ponadnaturalnie i odnosi się do tej swojej
    właściwości emocjonalnie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 28. Data: 2009-09-11 08:15:37
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-11 08:54:18 +0200, "aadax" <k...@w...pl> said:

    > tu link http://www.contaxcameras.co.uk/
    > może tylko posiadaczy contaxów ten fakt zainteresował. (brak dalszego
    > rozwijania systemu)

    Bzdurą jest twierdzenie, że Contax został zamknięty po wykupieniu.
    Został kupiony przez Kyocerę w 1983, a zamknięcie miało miejsce w 2005,
    w tym czasie żadnych zmian właściciela nie było.

    de Fresz

  • 29. Data: 2009-09-11 09:03:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    George pisze:
    > Adam, jeszcze ciut ostrzej i gotów pomyśleć sobie jestem jestem, że
    > razem z niejakim Czarkiem ciepłą wódę chlejesz w ramach sojuszu stolicy
    > ze stolycą
    > :-(

    Nie, nie pijam ciepłej ani zimnej wódy, a ludzie tacy, do reprezentanta
    jakich się odniosłem, bardzo mnie wkurzają. Tylko niszczą wszystko
    dookoła, zniechęcają i sprawiają, że po jakimś czasie chce się
    fotografować najwyżej drzewa. Przykładów dookoła multum - od lokalnych
    nieformalnych grup fotografujących, po których dziś została kupka
    popiołu do kreatur rządzących całym miastem, blokujące wszystko, co nie
    jest po ich ograniczonej myśli.

    Z roku na rok spotykam coraz więcej ludzi, z którymi coś kiedyś robiłem,
    dziś siedzących cicho w swych kanapach. I nie powodem jest tylko
    wypalenie starcze, a zniechęcenie. Bo gdy znowu coś się zacznie robić,
    natychmiast zjawi się beztalencie o wygórowanych ambicjach potrafiące
    tylko siać intrygi pokątnie i wprost.

    Oczywiście większość zejdzie im z drogi i oni w końcu wygrają. Ja też
    schodzę, ale przynajmniej mogę sobie rzecz nazwać po imieniu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dojrzałość następuje z chwilą, gdy kończy się chemia, a zaczyna fizyka/

  • 30. Data: 2009-09-11 09:20:00
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    J.F. pisze:

    > Znaczy sie co - nie mozna bylo zrobic nazwiska tanszym aparatem,
    > trzeba bylo poczekac az te dobre potanialy ? :-)

    Nie po prostu miałeś wybór dalmierze w sensownych cenach na rynku
    wtórnym i lustra w sklepie. Tak przynajmniej twierdzi Mike. Podałem to
    jako ciekawostkę.

    > Ja bym tam nie byl taki pewny co zadzialalo przy zakupie :-)

    A ja bym był daleki od kultu przedmiotu. Uważam że jest to narzędzie jak
    każde inne, przepaści między nim a resztą rynku zbytnio nie widzę.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.