  • 11. Data: 2009-09-10 20:17:56
    Temat: Re: Test M9
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    XX YY pisze:
    > a ja widze ze jestes mistrzem nie tylko glupich cytatiow ale i
    > wlasnych glupawych wypowiedzi.
    >
    > dyskusja z takimi teoretykami to absolutna strata czasu.

    wiesz co napisz mi jeszcze wierszyk bo to Ci chociaż świetnie wychodzi ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 12. Data: 2009-09-10 20:21:59
    Od: "serce mi peka.. ale powoli ;)" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zobaczylem sample - i jest ok, od lat robie na dalmierzach, wiec mnie to cieszy ...
    generalnie aparat
    cudo. nie ma na swiecie systemu FF z 35 1.4 tej wielkosci. Wreszcie jest puszka do
    szkiel emki - moj
    nastepny zakup :)

  • 13. Data: 2009-09-10 20:53:40
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-10 21:27:26 +0200, XX YY <f...@g...com> said:

    > byl to wlasciwie
    > leicaflex olimpic z 74 roku ( moze 72 nie pamietam juz , kiedy baly
    > olimpiada w niemczech - czarny wrzesien , kto pamieta ? )

    72

    Polska miała mistrzostwo olimpijskie w piłce nożnej, a za dwa lata
    praktycznie ten sam skład zdobył srebrny medal na mistrzostwach świata
    (też w NRF), pokonując Brazylię, a przez cały turniej ulegając tylko
    reprezentacji Niemiec - mistrzom świata.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-09-10 21:15:53
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    .......................o podobynch zaletach contax g1 ( o ile sie nie myle ,
    raczej to nie
    byl g2) byl w cenie porownywalnej , moze nieznacznie tanszy.

    nie wiem, czy wszyscy pamiętają. Do contaxa przygotowane było już body
    cyfrowe - nie ukazało się na rynku. Po wykupie firmy, marka została
    natychmiast zlikwidowana - do dziś używam do fot b-w contaxa G1 z
    obiektywami - daje znakomitą ostrość i jakość obrazu.

  • 15. Data: 2009-09-10 21:34:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > http://www.optyczne.pl/110.9-Test_aparatu-Leica_M9_P
    odsumowanie.html

    > Patrzcie na kolory.

    Szanowny pan sobie życzy podobne z czego? Nokia może być? :)
    Po prostu nareszcie ktoś zatrudnił fachmana od programowania aparatów i
    fotoszopa w jednym.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 16. Data: 2009-09-10 21:40:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > ja nie mam ich cytatow , za to mialem 3 leici w sumie - z lunetkowych
    > mialem M4

    I jacht, i samolot chyba, że nie wspomnę o innych zabawkach, którymi co
    chwilę usiłujesz się chwalić :)
    A, jeszcze dżez grasz też, do kompletu :)

    Tylko butki takie trochę nie leikowe:
    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Desktop#5360
    564702991791490
    :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dobrze łączyć przyjemne z pożytecznym, jeszcze lepiej przyjemne z
    przyjemnym/

  • 17. Data: 2009-09-10 21:50:03
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > Szanowny pan sobie życzy podobne z czego? Nokia może być? :)
    > Po prostu nareszcie ktoś zatrudnił fachmana od programowania aparatów i
    > fotoszopa w jednym.

    Człowieku TO MAGIA CCD!!!

  • 18. Data: 2009-09-10 22:03:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Człowieku TO MAGIA CCD!!!

    No i czerwona kropka. Normalne dwie maggi...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /czy wiesz, że dziewiętnasty listopada jest międzynarodowym dniem toalet?/

  • 19. Data: 2009-09-10 22:11:44
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 10 of Sep 2009 21:27, XX YY wrote:

    > ostatnia leice pozbylem sie przed ok 2 laty - byl to wlasciwie
    > leicaflex olimpic z 74 roku ( moze 72 nie pamietam juz , kiedy baly
    > olimpiada w niemczech - czarny wrzesien , kto pamieta ? )

    Dosyć długo żyję, przeszłość zlewa się w jakąś magmę,
    ale kamienie milowe - cezurki, są wyraźne i, być może,
    tylko to będę pamiętać nie pamiętając czegokolwiek innego...

    Powracając do baranów... TA olimpiada to 1972,
    a w 1974 (również w Mnichowie i to może mylić) była piłka
    kopana nogami i gdzie nasi nieźle kopali,

    --
    nb

  • 20. Data: 2009-09-10 22:37:57
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 10 of Sep 2009 23:40, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > co chwilę usiłujesz się chwalić :)
    > A, jeszcze dżez grasz też, do kompletu :)

    Się nie śmiej :-)

    Jam również żeglarz, parę lat szkolony w lotnictwie i miłośnik jazzu
    (gdzie jazz to drugie po Najwyższym), nie za bardzo zrównoważony
    emocjonalnie, ale jakoś tam zdyscyplinowany jeśli chodzi
    o zaduśćuczynienie formalnym zasadom współżycia (netykieta!!!),
    więc do sporego powinowactwa z xxyy mógłbym się poczuwać.
    Ale te butki rzeczywiście wszystko przekręciły. Może do nich
    nie dorosłem ;-)

    Z drugiej strony, jeśli rzygam przesterami, HDRami, przeżółceniami
    (fotka z Płowdiw) czy winietami, to jednak B25
    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#535243
    7447432918514
    jest przykładem jak można bawić się HDRami (czyli chlać), mając
    dobry humor i czuć smak trunku, a jednocześnie nie rzygać
    po krzakach.
    I jeszcze to:
    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#535790
    6429811806930
    (łódka na pierwszym planie sztucznie wybielona? o tym gadać,
    nie o butach)

    Tak, tak... wiem, że się jakoś tam zaciekle zwalczacie (niesymetrycznie)
    ale - moim zdaniem - świetnie uzupełniacie. Czasem się zastanawiam,
    czy nie jesteście dobrymi kumplami, razem pijecie w jakiejś knajpie
    i ustalacie jakie szopki w tym tygodniu będziecie uskuteczniać
    na p.r.f.c. coby rozruszać troszkę zmurszałą grupę ;-)

    --
    nb