  • 11. Data: 2011-03-21 11:56:33
    Temat: Re: Szykuja sie podwyzki cen sprzetu fotograficznego
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-21 10:43, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Kupowac szybko, albo dopychac do skarpety, zeby starczylo na planowany
    > wakacyjny foto sprzet.

    A dlaczego ma podrożeć?
    Cena zależy od relacji popyt-podaż, a nie od tego, że fabryka ma
    problemy i chciałaby drożej sprzedawać.

  • 12. Data: 2011-03-21 13:44:15
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-03-21 12:56, "Paweł W." pisze:

    > A dlaczego ma podrożeć?
    > Cena zależy od relacji popyt-podaż, a nie od tego, że fabryka ma
    > problemy i chciałaby drożej sprzedawać.

    Problemy fabryki mogą spowodować zmniejszenie podaży.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 13. Data: 2011-03-21 14:33:16
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 21.03.2011 14:57, JaromirD wrote:

    > Pewnie dlatego, że więcej ludzi może dojść do wniosku, że jak pierdyknęło,
    > to trzeba kupować bo będzie drożej i polecą do klepów kupować, co oczywiście
    > zaburzy obecną relację podaży do popytu i ceny rzeczywiście pójdą do góry.
    > Pozostaje czekać na wyprzedaż tego, co teraz pochopnie kupią.

    Będą problemy z dostępnością części sprzętu pro. Zarówno C i N. Co
    przełoży się na ceny, nie ma konkurencji, która może wejść w ten segment
    w 2 miesiące.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 14. Data: 2011-03-21 17:35:41
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2011-03-21 10:43, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Kupowac szybko, albo dopychac do skarpety, zeby starczylo na planowany
    > wakacyjny foto sprzet.

    Może wreszcie ludzie zaczną fotografować tym co mają, zamiast czytać
    masę testów i czekać na nowe przełomowe premiery ;).
    Bieda i ograniczenie środków często sprzyja kreatywności. Przy skromnych
    środkach to co masz opanowujesz do perfekcji, potem się tylko tym bawisz.
    Oczywiście wysokie ceny sprzętu uderzą w profesjonalistów ale pozwolę
    sobie zacytować netowych mądrusiów "zawsze się przecież możesz
    przebranżowić" ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 15. Data: 2011-03-21 17:56:31
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 21, 6:50 am, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Zygmunt Dariusz napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Rozumowanie zawsze przychodzilo mi latwo ;) Nie sadz wedle siebie ;P

    Akurat sadzilem wedlug wszystkich innych, ktorym do tej pory nie
    sprawialo trudnosci zrozumienie tego co pisalem.

    To sa twoje slowa: "Dlatego cieżko mi zrozumieć Twoją argumentację".

    Albo ty jestes ociezaly umyslowo, albo inni sa geniuszami.

  • 16. Data: 2011-03-21 18:01:16
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 21, 7:56 am, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > A dlaczego ma podrożeć?
    > Cena zależy od relacji popyt-podaż, a nie od tego, że fabryka ma
    > problemy i chciałaby drożej sprzedawać.

    Ma podrozec po to, zeby wiecej kosztowalo.
    Wlasnie dlatego, ze cena zależy od relacji popyt-podaż,

  • 17. Data: 2011-03-21 18:03:44
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 21, 9:44 am, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

    > Problemy fabryki mogą spowodować zmniejszenie podaży.

    Uprasza sie "czlowieka z dobrym gustem", zeby sobie zainstalowal
    skutecznego kill-file'a.

  • 18. Data: 2011-03-21 18:37:23
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Japonczycy nie cieple kluchy i sadze ze razcej bedzie odwrotnie - chcac
    nadrobic straty, beda produkowali wiecej. Najwiecej produkcji japonskiej
    jest poza Japonia, a te uszkodzenia infrastruktury w Japonii tez nie sa tak
    wielkie. Mozna sie tylko obawiac gorszej jakosci, a jesli chodzi o ceny - to
    spekulacji dystrybutorow poprzedzanych tego typu napedzajacymi gatkami jak
    tutaj. Ale jesli nawet spowoduja wahniecie - to krotkotrwale i szybko minie.

  • 19. Data: 2011-03-21 18:45:12
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 21, 2:37 pm, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:
> [...]
    > tutaj. Ale jesli nawet spowoduja wahniecie - to krotkotrwale i szybko minie.

    Nie wprowadzaj ludzi w blad, ze do wakacji nie podrozeje.

  • 20. Data: 2011-03-21 19:24:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zygmunt Dariusz napisa?(a):

    [...]

    > To sa twoje slowa: "Dlatego cieżko mi zrozumieć Twoją argumentację".

    Ale podałeś chociaż jeden konretny argument? Chyba mam awarię monitora bo
    żadnego nie widzę... ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/