  • 21. Data: 2011-03-21 19:34:43
    Temat: Re: Szykuja sie podwyzki cen sprzetu fotograficznego
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 21, 3:24 pm, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Zygmunt Dariusz napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Ale podałeś chociaż jeden konretny argument? Chyba mam awarię monitora bo
    > żadnego nie widzę... ;)

    Argument juz podalem poprzednio i tylko potwierdzasz, ze jestes
    ociezaly umyslowo.

  • 22. Data: 2011-03-22 06:13:44
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    On Mar 21, 2:37 pm, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:
    > Japonczycy nie cieple kluchy i sadze ze razcej bedzie odwrotnie - chcac
    > nadrobic straty, beda produkowali wiecej. Najwiecej produkcji japonskiej
    > jest poza Japonia, a te uszkodzenia infrastruktury w Japonii tez nie sa
    > tak
    > wielkie. Mozna sie tylko obawiac gorszej jakosci, a jesli chodzi o ceny -
    > spekulacji dystrybutorow poprzedzanych tego typu napedzajacymi gatkami jak
    > tutaj. Ale jesli nawet spowoduja wahniecie - to krotkotrwale i szybko
    > minie.

    Nie wprowadzaj ludzi w blad, ze do wakacji nie podrozeje.

    Wiesz?... Twoja gadka jest typowa dla spekulujacego dystrybutora próbujacego
    sobie nabic kabze poprzez wywolanie paniki.

  • 23. Data: 2011-03-22 06:44:00
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 22, 2:13 am, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:
> [...]
    >
    > Wiesz?... Twoja gadka jest typowa dla spekulujacego dystrybutora próbujacego
    > sobie nabic kabze poprzez wywolanie paniki.

    Rozszyfrowales mnie - mam do sprzedania caly sklep B&H.

  • 24. Data: 2011-03-22 07:44:25
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

> [...]
    > próbujacego
    > sobie nabic kabze poprzez wywolanie paniki.

    Rozszyfrowales mnie - mam do sprzedania caly sklep B&H.

    no to w takim razie zgrywus :)))

  • 25. Data: 2011-03-22 08:31:44
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    ta cała dyskusja jest tak ciekawa jak ludzie którzy wykupują cukier -
    myślą, że będzie jeszcze drożej i kupują po 100 kg i więcej.
    Nie dość, że po kolejnej kampanii buraczanej będzie taniej (bo cukru
    bardzo dużo), to jeszcze cukier się zepsuje (zbryli) przed zużyciem.

    Trzeba po prostu włączyć myślenie - będą jednostki które spróbują
    "powalczyć wyższymi cenami, ale te zweryfikuje rynek (także sprzętu
    używanego).
    Nie ma co napędzać spirali podwyżek CZARNOWIDZTWEM - znając kulturę
    Japonii można być pewnym, że dadzą radę!

    Pozdrawiam
    Les

  • 26. Data: 2011-03-22 09:23:22
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 21 marzec (poniedziałek), gdy o godzinie 10:59
    *Zygmunt Dariusz* naskrobał(a):

    > Skoro dziala sprawnie, to czemu mialaby sie pogorszyc, ?

    Rudolf Clausius już to wyjaśnił.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-03-22 10:21:00

  • 27. Data: 2011-03-22 09:39:17
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 22, 3:44 am, "Pikus'" <p...@o...eu> wrote:

    > Rozszyfrowales mnie - mam do sprzedania caly sklep B&H.
    >
    > no to w takim razie zgrywus :)))

    Nareszcie ktos sie poznal.
    Pozdrowienia dla Radomia i tamtejszych starych fotografow.

  • 28. Data: 2011-03-22 09:40:34
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 22, 5:23 am, Heraklit <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Był sobie taki dzień: 21 marzec (poniedziałek), gdy o godzinie 10:59
    > *Zygmunt Dariusz* naskrobał(a):

    > Rudolf Clausius już to wyjaśnił.

    Ja to wiem bez jego wyjasniania - pytanie bylo czysto retoryczne.

  • 29. Data: 2011-03-22 09:46:28
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 22, 4:31 am, Les <s...@p...fm> wrote:
> [...]
    > używanego).
    > Nie ma co napędzać spirali podwyżek CZARNOWIDZTWEM - znając kulturę
    > Japonii można być pewnym, że dadzą radę!

    Korcilo mnie, zeby o tym cukrze napisac.
    Tylko ze on i tak bedzie duzo drozszy niz w helmutowie.

  • 30. Data: 2011-03-22 10:08:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zygmunt Dariusz napisa?(a):

    [...]

    > Argument juz podalem poprzednio i tylko potwierdzasz, ze jestes
    > ociezaly umyslowo.

    A konkretnie to masz teraz na myśli ten o przebudzeniu z ręką w nocniku
    albo może ten, że "Chinczycy znow beda do przodu"?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"