  • 1. Data: 2011-03-21 09:43:37
    Temat: Szykuja sie podwyzki cen sprzetu fotograficznego
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Kupowac szybko, albo dopychac do skarpety, zeby starczylo na planowany
    wakacyjny foto sprzet.

  • 2. Data: 2011-03-21 09:47:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zygmunt Dariusz napisa?(a):

    > Kupowac szybko, albo dopychac do skarpety, zeby starczylo na planowany
    > wakacyjny foto sprzet.

    Bo?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2011-03-21 09:49:43
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 21, 5:47 am, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Zygmunt Dariusz napisa?(a):

    > Bo?

    Bo sie obudzisz z reka w nocniku.

  • 4. Data: 2011-03-21 09:54:30
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-03-21 10:43, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Kupowac szybko, albo dopychac do skarpety, zeby starczylo na planowany
    > wakacyjny foto sprzet.

    Ja już mam aparat cyfrowy. Od kilku lat. I wiesz - od tych kilku lat
    jakość zdjęć nim robionych się nie pogorszyła...

    --
    bans

  • 5. Data: 2011-03-21 09:59:52
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 21, 5:54 am, bans <g...@o...pl> wrote:

    > Ja ju mam aparat cyfrowy. Od kilku lat. I wiesz - od tych kilku lat
    > jako zdj nim robionych si nie pogorszy a...

    Skoro dziala sprawnie, to czemu mialaby sie pogorszyc, ?

  • 6. Data: 2011-03-21 10:15:43
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Efekty tsunami niemal z pewnoscia pogorsza dostepnosc sprzetu. Profesjonalne
    korpusy Nikona i szkla Canona i Sigmy moga byc niedostepne.
    Nie wiadomo jak wyglada sytuacja w fab-ach Sony.
    Nawet Samyang cos pisal o problemach ze zródlami w Japonii. "Zamorskie"
    filie tae moga miec problemy.

    Poniewaz poza markami japonskimi mamy Hasselblada, PhaseOne, Sinara, Leice,
    Zeissa, Schneidera i Rodenstocka (moze cos pominalem), to produkty tych firm
    moga wyznaczac pulap cen sprzetu. A to zla wiadomosc, szczególnie, ze one
    tez moga miec problemy z zaopatrzeniem.

    Z jakiegos powodu ludzie doprowadzili do umieszczenia wszystkich niemal
    najnowoczesniejszych technologii w tak kruchym miejscu jakim jest Japonia.
    Udekorowali to peczkiem elektrowni atomowych.

    Ale najgorsze moze sie jeszcze wydarzyc. W Fukushimie jeden z reaktorów
    wykorzystywal pluton. Jeden z reaktorów paliwo "weapon grade". To chyba ten
    sam reaktor...
    Wówczas brak sprzetu nie bedzie jakims szczególnie waznym problemem. Nawet
    jezeli do nas to dziadostwo nie doleci.

  • 7. Data: 2011-03-21 10:28:10
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 21, 6:15 am, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > sam reaktor...
    > Wówczas brak sprzetu nie bedzie jakims szczególnie waznym problemem. Nawet

    Chinczycy znow beda do przodu.

  • 8. Data: 2011-03-21 10:41:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zygmunt Dariusz napisa?(a):

    [...]

    > Bo sie obudzisz z reka w nocniku.

    Jestem akurat w takiej grupie wiekowiek, w której nocnika już się nie
    używa a zarazem jeszcze się nie używa. Dlatego cieżko mi zrozumieć Twoją
    argumentację.

    j.

  • 9. Data: 2011-03-21 10:47:45
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 21, 6:41 am, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jestem akurat w takiej grupie wiekowiek, w której nocnika już się nie
    > używa a zarazem jeszcze się nie używa. Dlatego cieżko mi zrozumieć Twoją

    Na razie jestes osamotniony w tym cieżkorozumieniu, ale sie pociesz,
    ze nie wszyscy musza latwo rozumiec.

  • 10. Data: 2011-03-21 10:50:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zygmunt Dariusz napisa?(a):

    [...]

    > Na razie jestes osamotniony w tym cieżkorozumieniu, ale sie pociesz,
    > ze nie wszyscy musza latwo rozumiec.

    Rozumowanie zawsze przychodzilo mi latwo ;) Nie sadz wedle siebie ;P

    j.