  • 1. Data: 2011-03-21 09:16:40
    Temat: Polacy wynalezli aparat cyfrowy.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Na smietniku.

  • 2. Data: 2011-03-21 09:38:31
    Temat: Re: Polacy wynalezli aparat cyfrowy.
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-03-21 10:16, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Na smietniku.

    Po pierwsze - nie Polacy, tylko Ruscy, po drugie nie aparat cyfrowy
    tylko elektryczną maszynkę do golenia, a po trzecie to na śmietniku
    ambasady amerykańskiej.

    A po czwarte to jest tak stare, że w oryginalnej wersji to było o
    neandertalczykach, którzy wynaleźli krzemień do rozniecania ognia na
    śmietniku ambasady człowieka z Cro Magnon...

    --
    bans

  • 3. Data: 2011-03-21 09:41:17
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Na smietniku.

    A na pl. Czerwonym rozdaja mercedesy ;-)

  • 4. Data: 2011-03-21 09:50:46
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    z.googlegroups.com...
    > Na smietniku.

    Daj spokój.
    TG robi z nas smiecie z duzo wiekszym rozmachem.
    Nie przebijesz sie.

  • 5. Data: 2011-03-21 09:56:58
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 21, 5:50 am, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    d12g2000vbz.googlegroups.com...> Na smietniku.

    > Daj spok j.
    > TG robi z nas smiecie z duzo wiekszym rozmachem.

    To az taki tlok przy tych smietnikach, ze przebic sie nie da rady?

  • 6. Data: 2011-03-21 11:08:57
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-03-21 10:38, bans pisze:

> [...]
    > neandertalczykach, którzy wynaleźli krzemień do rozniecania ognia na
    > śmietniku ambasady człowieka z Cro Magnon...

    A po piąte - proponuję zakończyć wątek by nie wywlekać trolla z kill-file'a.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 7. Data: 2011-03-21 17:43:48
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 21, 7:08 am, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> wrote:

    > A po pi te - proponuj zako czy w tek by nie wywleka trolla z kill-file'a.

    Tylko kretyni stosuja kill-file'a.

  • 8. Data: 2011-03-21 19:26:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zygmunt Dariusz napisa?(a):

    [...]

    > Tylko kretyni stosuja kill-file'a.

    Moim zdaniem oni tam trafiają i wtedy faktycznie tak ja napisałeś musi to
    wyglądać z ich punktu widzenia.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 9. Data: 2011-03-21 19:30:51
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Mar 21, 3:26 pm, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Zygmunt Dariusz napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Moim zdaniem oni tam trafiają i wtedy faktycznie tak ja napisałeś musi to
    > wyglądać z ich punktu widzenia.

    Chyba za bardzo urazila cie prawda o ociezalosci umyslowaej.

  • 10. Data: 2011-03-23 14:08:34
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Tylko kretyni stosuja kill-file'a.

    Nie, używanie kaefa to jak sikanie z wiatrem.
    ;-)

    zyga
    --
    --force --nodeps --all