  • 1. Data: 2011-03-19 11:15:14
    Temat: 3D
    Od: "Andy Niemczuk" <l...@v...de>

    Dla zainteresowanych - kilka nowych fotek w 3D. Ale tylko dla posiadaczy
    czerwono-cjan okularków, bo to anaglify.

    Komentarze oczywiscie mile widziane.

    Andy

  • 2. Data: 2011-03-19 11:50:21
    Temat: Re: 3D
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-19 12:15, Andy Niemczuk pisze:
    > Dla zainteresowanych - kilka nowych fotek w 3D. Ale tylko dla posiadaczy
    > czerwono-cjan okularków, bo to anaglify.
    >
    > Komentarze oczywiscie mile widziane.

    Nic nie widzę :-P
    pwz

  • 3. Data: 2011-03-19 11:51:09
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik pwz napisał:

    > Nic nie widzę :-P
    > pwz
    okulary załóz ;-)

    pzdr
    GD

  • 4. Data: 2011-03-19 12:00:45
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Andy Niemczuk raczył napisać:

    Zarąbiste!
    --
    Sátoraljaújhely

  • 5. Data: 2011-03-19 12:04:03
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Andy Niemczuk napisał:
    > Dla zainteresowanych - kilka nowych fotek w 3D. Ale tylko dla posiadaczy
    > czerwono-cjan okularków, bo to anaglify.
    >
    > Komentarze oczywiscie mile widziane.
    >
    > Andy

    ja tam widze samo D...

    pzdr
    gs

  • 6. Data: 2011-03-19 14:04:16
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "GS" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > okulary załóz ;-)

    Na co zalozyc?
    Na oczach nie dziala. :)

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 7. Data: 2011-03-19 14:13:37
    Od: "Andy Niemczuk" <l...@v...de>

    "Andy Niemczuk" <l...@v...de> schrieb im Newsbeitrag
    > Dla zainteresowanych - kilka nowych fotek w 3D. Ale tylko dla posiadaczy
    > czerwono-cjan okularków, bo to anaglify.
    >
    > Komentarze oczywiscie mile widziane.
    >
    > Andy

    No na razie chcialem tylko sprowokowac komentarze :)

    Hmm....

    http://www.fotocommunity.de/pc/pc/mypics/416128

  • 8. Data: 2011-03-19 14:48:19
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - VomitroN raczył napisać:

    > Użytkownik "GS"<g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na co zalozyc?
    > Na oczach nie dziala. :)

    Spróbuj z drugiej strony.
    --
    Sátoraljaújhely

  • 9. Data: 2011-03-19 14:52:43
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Andy Niemczuk raczył napisać:

    > "Andy Niemczuk" <l...@v...de> schrieb im Newsbeitrag

    > No na razie chcialem tylko sprowokowac komentarze :)

    Nie prościej napisać - "zapomniałem wkleić link"? Po co kłamać?
    --
    Sátoraljaújhely

  • 10. Data: 2011-03-19 15:23:58
    Od: "Andy Niemczuk" <l...@v...de>

    "rAzor

    > Nie prościej napisać - "zapomniałem wkleić link"? Po co kłamać?
    > --
    Czy ty musisz trolować na wszelkich możliwych grupach? Nudzi ci się?