  • 21. Data: 2013-04-01 19:05:49
    Temat: Re: Szukam dobrej klawiatury
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > A ile bys dal (lacznie z przesylka)?
    > (wez pod uwage, to, ze nie lubie chodzic na poczte :)

    ty sprzedajesz, wiec wycen.

  • 22. Data: 2013-04-01 19:12:14
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-04-01, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Płaska, tania i dobra? Co piłeś/brałeś?

    Brał Ultra X Flat, jak były ich setki na allegro. Po prostu Logitech
    miał kiedyś chwilę słabości i wypuścił wygodną, elegancką i solidną
    klawiaturę za ~100 zł. Oczywiście jako OEM w chamskim kartonie. Dość
    szybko zdobyła status mniej lub bardziej kultowej. Jest bohaterką
    największej liczby wątków na forach typu "szukam alternatywy dla
    klawiatury X". Nie tylko w biednej Polsce.

    Tyle historii, teraz teraźniejszość.
    Klawiatury w tej cenie (nawet uwzględniając jakąśtam inflację
    i rozciągając kwotę do 150 zł) są gówniane. Nawet nie chce mi się
    bardziej rozpisywać na ten temat, bo kto próbował ostatnio kupić
    klawiaturę, więc zna sytuację.

    > Ja nie lubię ani małego ani dużego skoku.
    > Na szczęście Microsoft o mnie pomyślał.
    > Ale ja na samą mysz potrafiłem wydać 200 zł.

    Łoooo. Jak pozłocisz styki USB (a bez tego nie da się sensownie
    pracować), to będzie warta jeszcze więcej!

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 23. Data: 2013-04-01 19:39:35
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-04-01 15:45, Borneq pisze:
    > Dobre klawiatury to Trust, przynajmniej kiedyś były, dawno temu kupiłem
    > i jestem zadowowolny
    Zgodzę się z Tobą, że możesz być zadowolony. Ale w żadnym razie ona dobra ;)
    Bardzo by mnie zdziwiło gdyby Trust miał coś naprawdę dobrego, choć
    klika lat temu...

  • 24. Data: 2013-04-01 20:10:47
    Od: "LPPL" <u...@g...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah"

    Wiele lat temu, jak przesiadałem się z laptopa na stacjonarny, kupiłem
    labteca ultra flat w mm. Leżały wystawione obok siebie te dwa flaty, a
    ponieważ nie pisałem wtedy bezwzrokowo, a labtec miał większe napisy na
    klawiszach, wybór był oczywisty. Tym bardziej, że mechanicznie to były te
    same klawiatury ( przyznam się, że sprawdziłem ukradkiem i po wydłubaniu
    jednego klawisza z logitecha przymierzyłem go do labteca - pasował
    idalnie). Różniły się tylko kolorem, bo lo był cały czarny ale błyszczący,
    a la czarno szary ale matowy (czyli na plus) Służy mi ta klawiatura wiele
    lat, a lubię sobie pograć w fpp więc swoje przeszła (wyłamały się tylko
    nóżki, bo w trakcie jakiejś rozgrywki poniosły mnie nerwy i dostała kilka
    pięści w sam środek ;). Aż starach pomyśłeć co będzie jak wysiądzie, bo co
    prawda dostałem z jakiejś okazji bezprzewodowego logitecha, ale leży
    nieużywany, bo nie mogę się przestawic na inny rozkład klawiszy. I to jest
    największa bolączka przy zmianie fortepianu;)
    Dobrze, żeś poruszył temat, to może człek sobie jeszcze coś na wyprzedażach
    wyszuka;)

    > Ale ja na samą mysz potrafiłem wydać 200 zł.

    Jaja se robisz? Proste, użytkowe myszy zaczynają się, od (mniej więcej)
    300.

    --
    LPPL

  • 25. Data: 2013-04-01 20:21:10
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ;)
    > Bardzo by mnie zdziwiło gdyby Trust miał coś naprawdę dobrego, choć klika

    Kupiłem 10 albo i więcej lat temu. A jakie obecnie są dobre klawiatury?

  • 26. Data: 2013-04-01 20:22:48
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-01 19:12, Kosu pisze:
    > Klawiatury w tej cenie (nawet uwzględniając jakąśtam inflację
    > i rozciągając kwotę do 150 zł) są gówniane.

    Zgadza się. Dlatego warto teoretycznie przepłacić i się szarpnąć za taką
    za min. 300 PLN, jeśli ktoś ceni sobie wygodę, funkcjonalność, trwałość,
    precyzję i czas (bo na porządnej pisze się o wiele szybciej niż na
    jakimś szmelcu za 50 zł).

    > Łoooo. Jak pozłocisz styki USB (a bez tego nie da się sensownie
    > pracować), to będzie warta jeszcze więcej!

    Taaak, zwłaszcza że bezprzewodowa. ;) Zapłaciłem za technologię. Mysz
    pracuje nawet na szkle, co było fajne, gdy się rozsiadałem z netbookiem
    na kilka godzin w klimatycznej kawiarni, w której stoliki miały szklane
    blaty. :) Zresztą jak nie używałeś jakiejś droższej z Logitecha, to przy
    najbliższej okazji spróbuj, a się przekonasz, że warto zainwestować. Ja
    mam konkretnie "Anywhere MX". Już pewnie potaniały, ale ja kupowałem po
    wejściu na rynek przy okazji większych zakupów, więc i dobry rabat
    wytargowałem.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 27. Data: 2013-04-01 20:27:49
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-01 20:10, LPPL pisze:
    > I to jest największa bolączka przy
    > zmianie fortepianu ;)

    Kup sobie taką jak ja (Microsoft 7000), to pogadamy. :]

    > Jaja se robisz? Proste, użytkowe myszy zaczynają się, od (mniej więcej)
    > 300.

    Zadziwiają mnie ceny gryzoni - i klawiszy zresztą też - "do gier". W
    porównaniu do nich, zapłaciłem niewiele, a mysz jest rewelacyjna. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 28. Data: 2013-04-01 21:00:43
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-04-01, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > za min. 300 PLN, jeśli ktoś ceni sobie wygodę, funkcjonalność, trwałość,
    > precyzję i czas (bo na porządnej pisze się o wiele szybciej niż na

    Za 300 zł też mało jest ciekawych (jest Logitech K800 z dziwnym
    kształtem klawiszy i jest... no jakaś inna). Oczywiście jeśli ktoś się
    napalił na mechaniczną, to coś już pewnie znajdzie. Nagle zrobiła się
    jakaś niezrozumiała dla mnie moda na supernowoczesne mechaniczne
    klawiatury, który wyglądają, działają i brzmią jak 50-letnie maszyny
    do pisania...

    A ja bym chciał klasyczną, prostą, płaską klawiaturę (najchętniej
    z podświetlanymi klawiszami), a w sklepach same takie maszkarony.
    I jak gdzieś pytam o taki elegancki, prosty produkt, to mi jacyś
    ziomale polecają zielonego Razera z jakimś wężem czy innym k..wa
    łosiem... Normalnie nic tylko parskąć śmiechem lub się załamać.

    > Taaak, zwłaszcza że bezprzewodowa. ;) Zapłaciłem za technologię. Mysz
    > pracuje nawet na szkle, co było fajne, gdy się rozsiadałem z netbookiem

    A na ciepłym krowim placku pracuje? :D

    I nie zapłaciłeś za żadną technologię.
    Myszkę za 100 i za 300 zł często różnią 3 dodatkowe przyciski
    i inny kształt obudowy. Kształt to kwestia tak osobista, że nawet
    trudno to oceniać. Przycisków nie każdy potrzebuje. Mam mychę za
    100 zł (Logitech RX1000) i żaden droższy model w dzisiejszej ofercie
    nie oferuje mi więcej.

    Realia są takie, że firma X robi 3 myszki, które kosztują ją
    3, 4 i 5 dolarów, a sprzedaje je po 20, 40 i 100 dolarów.
    Czemu?
    Bo może.

> [...]
    > mam konkretnie "Anywhere MX". Już pewnie potaniały, ale ja kupowałem po
    > wejściu na rynek przy okazji większych zakupów, więc i dobry rabat

    Wstawka "życiowa":

    Nie lansuję się ze sprzętem w klimatycznych kawiarniach, więc żaden
    to dla mnie plus. Potrzebuję myszki do stacji roboczej w domu :).

    Ty chyba młody jesteś, napatrzyłeś się na reklamy w TV i myślisz, że
    to takie fajne - z croissantem i kawą sobie klepać w restauracji maile.
    ;]

    Ja już swoje odpracowałem na laptopach, już sobie rok ponosiłem
    2-kilogramowego służbowego kloca do pracy. Czy to jest fajne? Nie jest.
    Fajne jest wygodne stanowisko w pracy, ew. wygodne stanowisko w domu
    (jeśli ktoś potrzebuje). Żadnych laptopów, restauracji, parków,
    bibliotek itp. Po prostu żal organizmu. Za 50 lat może 0.1% populacji
    emerytów w Europie będzie coś widziało bez okularów i będzie w stanie
    jeździć na rowerze. Wolę być w tym 0.1% niż mieć wspaniałe wspomnienia
    z myszkami na szklanym stole w kawiarni :].

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 29. Data: 2013-04-01 21:07:40
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-04-01, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Kup sobie taką jak ja (Microsoft 7000), to pogadamy. :]

    Ale krzywy potwór.
    Piszesz bezwzrokowo? Jeśli tak, to czy na jakiejś klawiaturze poza
    tą MS 7000?
    Zdarza Ci się pisać jedną ręką, bo druga jesz albo drapiesz się po
    jajkach?

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 30. Data: 2013-04-01 21:10:19
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Kosu" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    > jakaś niezrozumiała dla mnie moda na supernowoczesne mechaniczne
    > klawiatury, który wyglądają, działają i brzmią jak 50-letnie maszyny
    > do pisania...
    A jakie mogą być nie mechaniczne?