  • 1. Data: 2013-03-29 13:54:51
    Temat: Zewnetrzny dysk SATA/USB
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Mam dysk zewnetrzny Lacie z interfejsami eSATA i USB 2.0 (m.in.). I tak
    sobie pomyslalem, ze skoro kupilem niedawno TV i monitor w jednym, to
    moglbym ten dysk podlaczyc jednoczesnie kablem SATA do komputera i po USB
    do TV, w tym samym czasie.
    Da sie tak zrobic?

    Pozdrtawiam

  • 2. Data: 2013-03-29 14:01:50
    Temat: Re: Zewnetrzny dysk SATA/USB
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-03-29, o godz. 12:54:51
    2late <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > jednym, to moglbym ten dysk podlaczyc jednoczesnie kablem SATA do
    > komputera i po USB do TV, w tym samym czasie.

    Podłączyć da się.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2013-03-29 15:53:35
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Podłączyć da się.

    Ale działać raczej nie będzie. Przynajmniej mój dysk tak ma.

  • 4. Data: 2013-03-29 16:46:46
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 29/03/2013 14:53, Poldek wrote:

    > Ale działać raczej nie będzie. Przynajmniej mój dysk tak ma.

    Ale ktory nie bedzie dzialac? Czy zadne urzadzenie go nie wykryje?

  • 5. Data: 2013-03-29 17:54:29
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik 2late napisał:
> [...]
    > sobie pomyslalem, ze skoro kupilem niedawno TV i monitor w jednym, to
    > moglbym ten dysk podlaczyc jednoczesnie kablem SATA do komputera i po

    JA zrobilem inaczej, kupulem ZyXEL NSA 310, po sieci laduje tam pliki z
    kompa, po DLNA urzadzenia (tv, konsola czy co tam akurat jest) ciagnie
    sobie media video/audio.

    Plus jest taki, ze mozna na 2 urzadzeniach (i wiecej) jednoczesnie
    ogladac po DLNA rozne rzeczy :) Np. na tablecie leci bajka, a na TV cos
    innego :D

  • 6. Data: 2013-03-29 20:21:36
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 29/03/2013 16:54, Mr. Misio wrote:

> [...]
    > po DLNA rozne rzeczy :) Np. na tablecie leci bajka, a na TV cos innego :D

    No, poczytalem troche i rozwazam.
    Tylko ze mam juz 2 dyski zewnetrzne 2TB USB i 1 TB eSATA / USB.
    Router mam niestety na drugim koncu mieszkania i nie moge go przeniesc a z
    tego co rozumiem, Zyxel musi byc podlaczony do routera kablem.
    Co masz konkretnie na mysli mowiac DLNA, mam wlasciwie do podlaczenia tylko
    Monitor/TV (w jednym).
    Zasugeruj cos. ;)

  • 7. Data: 2013-03-29 20:41:46
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik 2late napisał:

    > Co masz konkretnie na mysli mowiac DLNA,

    No mam na mysli DLNA - serwer multimediow. Streaming ;) Masz TV z LAn i
    DLNA czy nie? :) Jak nie masz - pieśń odpada. Jak masz - mozna robić lana ;)

  • 8. Data: 2013-03-29 21:02:38
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 29/03/2013 19:41, Mr. Misio wrote:

    > No mam na mysli DLNA - serwer multimediow. Streaming ;) Masz TV z LAn i
    > DLNA czy nie? :) Jak nie masz - pieśń odpada. Jak masz - mozna robić lana ;)

    Nie mam.
    Myslalem ze sa moze jakies male, tanie, urzadzenia, ktore z jednej strony
    maja bezprzewodowe polaczenie z routerem a z drugiej np USB do podlaczenia
    do TV.

  • 9. Data: 2013-03-30 00:03:40
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik 2late napisał:

    > Myslalem ze sa moze jakies male, tanie, urzadzenia, ktore z jednej
    > strony maja bezprzewodowe polaczenie z routerem a z drugiej np USB do
    > podlaczenia do TV.

    Raspberry Pi :D

  • 10. Data: 2013-03-30 01:23:37
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 29/03/2013 23:03, Mr. Misio wrote:

    > Raspberry Pi :D

    Dobre.

    A nad tym Zyxelem jeszcze pomysle, do czego moglbym go wykorzystac. :)