  • 31. Data: 2013-04-02 00:25:53
    Temat: Re: Szukam dobrej klawiatury
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-01 21:07, Kosu pisze:
    > Ale krzywy potwór.
    > Piszesz bezwzrokowo? Jeśli tak, to czy na jakiejś klawiaturze poza
    > tą MS 7000?

    Jasne, że piszę na radar, choć nie uczyłem się przy pomocy jakichś
    programów, więc na obcej muszę od czasu do czasu zerknąć na klawisze.

    > Zdarza Ci się pisać jedną ręką, bo druga jesz albo drapiesz się po
    > jajkach?

    Tak. I wtedy muszę już patrzeć na klawiaturę. Ale rzadko się to zdarza.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 32. Data: 2013-04-02 00:41:04
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-01 21:00, Kosu pisze:
    > Za 300 zł też mało jest ciekawych (jest Logitech K800 z dziwnym
    > kształtem klawiszy i jest... no jakaś inna). Oczywiście jeśli ktoś się
    > napalił na mechaniczną, to coś już pewnie znajdzie. Nagle zrobiła się
    > jakaś niezrozumiała dla mnie moda na supernowoczesne mechaniczne
    > klawiatury, który wyglądają, działają i brzmią jak 50-letnie maszyny
    > do pisania...

    Znaczy Ty masz dotykową?

    > A ja bym chciał klasyczną, prostą, płaską klawiaturę (najchętniej
    > z podświetlanymi klawiszami), a w sklepach same takie maszkarony.

    Klasyczne klawiatury nie są płaskie. Klasyczne mają duży skok. Ja lubię
    średni jak w swojej z M$.

    > I jak gdzieś pytam o taki elegancki, prosty produkt, to mi jacyś
    > ziomale polecają zielonego Razera z jakimś wężem czy innym k..wa
    > łosiem... Normalnie nic tylko parskąć śmiechem lub się załamać.

    Miałem elegancką w całości wykonaną z aluminium, klawisze z normalnego,
    a obudowa z 'czesanego'. Do tego diody miała w świetnym, fioletowym
    kolorze. Ale, o ile dobrze pamiętam, ją zalałem browarem, hehe. Firmy
    niestety nie pamiętam, ale z pewnością nic z popularnych.

    > I nie zapłaciłeś za żadną technologię.

    Oczywiście, że tak. Rolka pracuje idealnie. I ma dwa tryby (ze skokiem i
    bez). Poza tym odbiornik jest nano. Zużycie baterii (akumulatorków)
    bardzo niskie. Mysz może pracować nawet na jednym, choć standardowo
    pakuje się dwa. Żadnych lagów. Duży zasięg. Świetne wykonanie. Zasuwka
    na laser wyłącza mysz. Pod klapką jest miejsce na odbiornik. Na całość
    'skórzany' futeralik na zamek.
    Kup coś takiego za 100 zł.

    > Myszkę za 100 i za 300 zł często różnią 3 dodatkowe przyciski
    > i inny kształt obudowy.

    Bzdura.

    > Realia są takie, że firma X robi 3 myszki, które kosztują ją
    > 3, 4 i 5 dolarów, a sprzedaje je po 20, 40 i 100 dolarów.
    > Czemu?
    > Bo może.

    Nie. Bo musi zarobić.

    > Nie lansuję się ze sprzętem w klimatycznych kawiarniach, więc żaden
    > to dla mnie plus. Potrzebuję myszki do stacji roboczej w domu :).
    > Ty chyba młody jesteś, napatrzyłeś się na reklamy w TV i myślisz, że
    > to takie fajne - z croissantem i kawą sobie klepać w restauracji maile.

    Nie. Gdybym chciał się polansować, to bym laptopa brał, bo dużo
    ładniejszy od netbooka. Ale i cięższy i bardziej prądożerny.
    Poza tym bywałem w tej kawiarni w godzinach, gdy na górnym poziomie było
    co najwyżej kilka osób.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 33. Data: 2013-04-02 01:37:52
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-02 00:41, $heikh el $hah pisze:
> [...]
    > pakuje się dwa. Żadnych lagów. Duży zasięg. Świetne wykonanie. Zasuwka
    > na laser wyłącza mysz. Pod klapką jest miejsce na odbiornik. Na całość

    Ze 2 lata temu kupiłam podobną (ale bez futerału i bez miejsca na
    odbiornik) w Realu na Puławskiej za ok. 30 zł. Mogę nią operować jak
    pilotem z drugiego końca pokoju, więc nie musisz się chwalić drogimi
    rzeczami.

    --
    animka

  • 34. Data: 2013-04-02 01:52:16
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > odbiornik) w Realu na Puławskiej za ok. 30 zł. Mogę nią operować jak
    > pilotem z drugiego końca pokoju, więc nie musisz się chwalić drogimi

    ja w tym tygodniu kupilem podobna :) i ma miejsce na odbiornik w klapce
    baterii. pracuje idealnie i wyglada bardzo podobnie.
    aha dalem 24 zl brutto :)
    nazywa sie MC-WM4.

  • 35. Data: 2013-04-02 04:26:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-02 01:52, h.w.d.p. pisze:

    > ja w tym tygodniu kupilem podobna :) i ma miejsce na odbiornik w klapce
    > baterii. pracuje idealnie i wyglada bardzo podobnie.
    > aha dalem 24 zl brutto :)
    > nazywa sie MC-WM4.

    A moja Watson. Ma jeszcze w zestawie kabelek USB-ładowarkę. Ile
    dokładnie zapłaciłam to już nie pamiętam, ale mniej więcej tyle ile
    przedtem napisałam.
    http://zapisz.net/view.php?filename=744_mysz.jpg

    --
    animka

  • 36. Data: 2013-04-02 04:30:23
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Raffaello wrote in <news:kj489v$seo$1@node1.news.atman.pl>
    > Mam i podoba mi się Logitech Ultra X Flat (wersja z klawiaturką numeryczną
    > oczywiście)

    Wyglada na to, ze A4Tech ma podobny model: A4Tech LCD-720
    www.benchmark.pl/mini-recenzje/A4Tech_LCD-720_-_tani
    a_i_dobra_klawiatura-1579.html
    Jest kilka sztuk na Allegro. O trwalosci/jakosci wykonania sie nie
    wypowiem...
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 37. Data: 2013-04-02 10:39:57
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-02 04:26, animka pisze:

    > A moja Watson. Ma jeszcze w zestawie kabelek USB-ładowarkę.

    A działa na szkle (i właściwie każdej innej powierzchni/materiale, choć
    nie próbowałem na papierze ściernym)? :]

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 38. Data: 2013-04-02 10:43:14
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-02 01:37, animka pisze:
    > Mogę nią operować jak pilotem z drugiego końca pokoju, więc nie musisz
    > się chwalić drogimi rzeczami.

    Dla mnie to nie jest droga rzecz (w stosunku do przeznaczenia, nie
    portfela). Mniej bym chyba po prostu nie chciał wydać na coś, co mam w
    dłoni częściej niż swojego ptaka. :P
    Pochwalić to bym się mógł na przykład drukarką 3w1, która ma własny
    adres e-mail. :D

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 39. Data: 2013-04-02 12:09:39
    Od: Raffaello <r...@r...pl>

    astro wrote:

> [...]
    _tania_i_dobra_klawiatura-1579.html
    > Jest kilka sztuk na Allegro. O trwalosci/jakosci wykonania sie nie

    Miałem i próbowałem. To nie to :/

  • 40. Data: 2013-04-02 13:06:21
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-02 04:30, astro pisze:
    > Wyglada na to, ze A4Tech ma podobny model: A4Tech LCD-720
    > www.benchmark.pl/mini-recenzje/A4Tech_LCD-720_-_tani
    a_i_dobra_klawiatura-1579.html

    "Biorąc pod uwagę również fakt iż kosztuje około 20 pln, to za tę cenę
    dostaniemy produkt, *może nie najwyższej półki*, ale doskonale spisujący
    się w codziennym zastosowaniu."

    LOL. Przecież to nawet średnia półka nie jest, tylko najniższa. Takie
    coś nadaje się tylko jako zapasowe na czas zakupu/dostawy nowej.

    --