  • 1. Data: 2013-03-29 15:26:30
    Temat: Szukam dobrej klawiatury
    Od: Raffaello <r...@r...pl>

    Jak w temacie.
    Mam i podoba mi się Logitech Ultra X Flat (wersja z klawiaturką numeryczną
    oczywiście). Niestety, w sklepach tego nie ma, na Allegro nie widzę. czy
    ktoś może zna coś podobnego, coś o podobnej jakości co wytrzymuje te kilka
    lat stukania w klawisze?

  • 2. Data: 2013-03-29 15:46:53
    Temat: Re: Szukam dobrej klawiatury
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Raffaello nabazgrał(a):

> [...]
    > nie widzę. czy ktoś może zna coś podobnego, coś o podobnej jakości co
    > wytrzymuje te kilka lat stukania w klawisze?

    KLAWIATURA STEELSERIES 6G V2

    SteelSeries 6G V2 to klawiatura mechaniczna stworzona przy współpracy z
    najlepszymi graczami na świecie. Nie dziwi więc wytrzymałość przewidywana na
    50 milionów kliknięć pojedyńczego przycisku.Każdy przycisk klawiatury
    posiada osbną linie. Co to znaczy w praktyce ? Możemy wcisnąć wszystkie
    przyciski na raz i zostaną one idealnie odwzorowane.SteelSeries to
    profesjonalny sprzęt do eSportu.

    Wada taka że jest głośna :(

  • 3. Data: 2013-03-29 15:56:08
    Od: Raffaello <r...@r...pl>

    Chris wrote:

> [...]
    > posiada osbną linie. Co to znaczy w praktyce ? Możemy wcisnąć wszystkie
    > przyciski na raz i zostaną one idealnie odwzorowane.SteelSeries to

    I druga wada - DROGA jak jasna cholercia. Logitech to MAX 70-80PLN było i w
    takiej cenie najchętniej bym kupował - zatem może coś innego?

  • 4. Data: 2013-03-29 17:52:30
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Raffaello napisał:
    > Jak w temacie.
    > Mam i podoba mi się Logitech Ultra X Flat

    JAk plaska klawiatura moze byc dobra? :)

  • 5. Data: 2013-03-29 18:15:14
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-03-29, Raffaello <r...@r...pl> wrote:
> [...]
    > ktoś może zna coś podobnego, coś o podobnej jakości co wytrzymuje te kilka

    I mam dla Ciebie dwie rady:
    a) oszczędzaj ją (nie mówię o trzymaniu w folii na półce, tylko np.
    o nie jedzeniu nad klawiszami itp),
    b) cofnij się w czasie i kup kilka na zapas. Jakoż i ja powinienem był
    zrobić...

    Mówiąc prost: dzisiejsze klawiatury do 150 zł sprawiają wrażenie
    strasznego badziewia. Fajnie wyglądają klawiatury mechaniczne
    (próbowałem Cherry MX), ale cena odstrasza. No i przyzwyczaiłem się już
    do niskiego skoku. Poza tym co to za frajda, że klawiatura wytrzyma 100
    lat? :)
    Moja Ultra X Flat ma już chyba z dekadę i działa jak nowa, ale klawisze
    się wycierają i niestety brud zaczyna przeszkadzać :/

    Mam wrażenie, że firmy masowe (Logitech, Microsoft) przykładają się
    tylko przy tych mobilnych klawiaturach wireless. W ofercie wielkiego M
    nie ma chyba żadnej klawiatury "desktopowej" zbliżającej się jakością
    wykonania i wyglądem do Wedge :/.

    Niezłe wrażenie robią też klawiatury Apple, ale ciężko jest dostać
    taką taką "pełną". Widuję tylko te pseudomobilne miniaturki.

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 6. Data: 2013-03-29 18:16:41
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-03-29, Chris <c...@s...pl> wrote:
> [...]
    > posiada osbną linie. Co to znaczy w praktyce ? Możemy wcisnąć wszystkie
    > przyciski na raz i zostaną one idealnie odwzorowane.SteelSeries to

    Co oznacza idealne odwzorowanie, gdy wcisnę "na raz" 2 klawisze?
    (no bo po co od razu szaleć ze wszystkimi). Litery pojawią się
    w jednym miejscu? :D

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 7. Data: 2013-03-29 18:18:28
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-03-29, Mr. Misio <m...@g...pl> wrote:
    > JAk plaska klawiatura moze byc dobra? :)

    Normalnie. Kwestia przyzwyczajenia. Niektórym osobom bardzo dobrze
    pisze się na klawiaturach flat / laptopowych. Niektórym pisze się
    źle. Niektórzy całe życie używają takich z dużym skokiem i krytykują
    płaskie dla zasady :).

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 8. Data: 2013-03-29 18:19:57
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Raffaello" <r...@r...pl> wrote in message
> [...]
    > ktoś może zna coś podobnego, coś o podobnej jakości co wytrzymuje te kilka

    ja sie przesiadlem z tej samej na illuminated ktora niezbyt mi podpasowala,
    wiec wymienilem na k800 ktorej uzywam drugi rok bez zadnych problemow,
    tania nie jest ale jako zamiennik ultra x flata sprawdza sie znakomicie

  • 9. Data: 2013-03-29 18:20:31
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Kosu napisał:

> [...]
    > pisze się na klawiaturach flat / laptopowych. Niektórym pisze się
    > źle. Niektórzy całe życie używają takich z dużym skokiem i krytykują

    No to o mnie piszesz :)

    JA to bym chcial takie wysokie klawisze w laptopie :D

  • 10. Data: 2013-03-29 19:31:41
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-29 15:26, Raffaello pisze:
    > coś o podobnej jakości co wytrzymuje te kilka
    > lat stukania w klawisze?

    chicony kb-9810 lub ku-9810. cisne na niej od 14 lat.