    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Kosu <K...@n...com>
    Subject: Re: Szukam dobrej klawiatury
    Date: 01 Apr 2013 17:12:14 GMT

    On 2013-04-01, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Płaska, tania i dobra? Co piłeś/brałeś?

    Brał Ultra X Flat, jak były ich setki na allegro. Po prostu Logitech
    miał kiedyś chwilę słabości i wypuścił wygodną, elegancką i solidną
    klawiaturę za ~100 zł. Oczywiście jako OEM w chamskim kartonie. Dość
    szybko zdobyła status mniej lub bardziej kultowej. Jest bohaterką
    największej liczby wątków na forach typu "szukam alternatywy dla
    klawiatury X". Nie tylko w biednej Polsce.

    Tyle historii, teraz teraźniejszość.
    Klawiatury w tej cenie (nawet uwzględniając jakąśtam inflację
    i rozciągając kwotę do 150 zł) są gówniane. Nawet nie chce mi się
    bardziej rozpisywać na ten temat, bo kto próbował ostatnio kupić
    klawiaturę, więc zna sytuację.

    > Ja nie lubię ani małego ani dużego skoku.
    > Na szczęście Microsoft o mnie pomyślał.
    > Ale ja na samą mysz potrafiłem wydać 200 zł.

    Łoooo. Jak pozłocisz styki USB (a bez tego nie da się sensownie
    pracować), to będzie warta jeszcze więcej!

    pozdrawiam,
    Kosu