  • 11. Data: 2013-03-29 21:27:56
    Temat: Re: Szukam dobrej klawiatury
    Od: oofbar <k...@g...com>

    W dniu 2013-03-29 15:26, Raffaello pisze:
    > Jak w temacie.
    > Mam i podoba mi się Logitech Ultra X Flat (wersja z klawiaturką numeryczną
    > oczywiście). Niestety, w sklepach tego nie ma, na Allegro nie widzę. czy
    > ktoś może zna coś podobnego, coś o podobnej jakości co wytrzymuje te kilka
    > lat stukania w klawisze?

    Sprawdź tą może:
    http://pronetsklep.home.pl/pl_PL/p/Logitech-Klawiatu
    ra-Ultra-Flat-Keyboard-kod-prod-967653-0100/6439

    --
    Pozdrawiam,
    Klezmer

  • 12. Data: 2013-03-30 11:47:08
    Od: Nathan <s...@w...org>

    W dniu 2013-03-29 18:20, Mr. Misio pisze:

    > JA to bym chcial takie wysokie klawisze w laptopie :D

    Mówisz - masz
    http://oldcomputers.net/pics/grid1101-right.jpg
    :)

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 13. Data: 2013-03-30 13:59:20
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Nathan napisał:

    > Mówisz - masz
    > http://oldcomputers.net/pics/grid1101-right.jpg
    > :)

    Ech, kiedys to sie robilo komputery ;)

  • 14. Data: 2013-03-30 16:14:15
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Co oznacza idealne odwzorowanie, gdy wcisnę "na raz" 2 klawisze?
    > (no bo po co od razu szaleć ze wszystkimi). Litery pojawią się
    > w jednym miejscu? :D

    Nie smiej sie - to jest prawdziwy problem
    (+ jest to problem sprzetowy a nie "windowsowy")
    w standardowych klawiaturach.

    Na standardowych klawiaturach nie dzialaja
    kombinacje wielu wciskanych klawiaszy, tzn.:
    wcisniesz np. jakies 4 przyciski naraz
    i trzymajac je wcisniete zaczniesz wciskac inne klawisze.
    Klawiatura nie wysle ich kodu do systemu -
    - bedzie tak jakbys ich w ogole nie wcisnal.

    Nawet kiedys na jakiejs taniej klawie mialem tak,
    ze jak wcisnalem 2-3 przyciski, to nie dzialaly mi
    niektore (albo pozostale?) wciskane klawisze.
    Bylo to bardzo wkurzajace.

  • 15. Data: 2013-03-30 16:20:39
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > chicony kb-9810 lub ku-9810. cisne na niej od 14 lat.

    Kiedys kupilem na zapas dwie kb-9810 -
    - jedna czarna, jedna biala - nowki leza w kartonikach
    juz pare ladnych lat - "czarnej godziny" jakos nie bylo :).

    Czarnej nie pozbede sie za Chiny, ale ten duzy,
    klasyczny skok coraz bardziej mi przeszkadza
    i chyba pchne/rozdam ta biala -
    - zreszta OIDP to sa PS/2 / mini-DIN.

  • 16. Data: 2013-03-30 19:09:32
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-30 16:20, Q pisze:

> [...]
    >
    > Czarnej nie pozbede sie za Chiny, ale ten duzy,
    > klasyczny skok coraz bardziej mi przeszkadza

    wczoraj zamowilem sobie w morele.net czarna na usb.
    jezeli chcesz sie pozbyc nowej bialej to jestem zainteresowany, mocno
    zainteresowany.

  • 17. Data: 2013-03-31 13:31:35
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-03-30, Q <n...@s...org> wrote:
    > Nie smiej sie - to jest prawdziwy problem
    > (+ jest to problem sprzetowy a nie "windowsowy")
    > w standardowych klawiaturach.

    Przecież wiem. Dlatego pytam o to idealne odwzorowanie.

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 18. Data: 2013-04-01 12:23:19
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > wczoraj zamowilem sobie w morele.net czarna na usb.
    > jezeli chcesz sie pozbyc nowej bialej to jestem zainteresowany, mocno
    > zainteresowany.

    A ile bys dal (lacznie z przesylka)?
    (wez pod uwage, to, ze nie lubie chodzic na poczte :)

  • 19. Data: 2013-04-01 15:41:17
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

> [...]
    > ktoś może zna coś podobnego, coś o podobnej jakości co wytrzymuje te kilka

    Płaska, tania i dobra? Co piłeś/brałeś?
    Ja nie lubię ani małego ani dużego skoku.
    Na szczęście Microsoft o mnie pomyślał.
    Ale ja na samą mysz potrafiłem wydać 200 zł.
    W każdym razie odpowiedź brzmi: nie da się.

    --

  • 20. Data: 2013-04-01 15:45:21
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Dobre klawiatury to Trust, przynajmniej kiedyś były, dawno temu kupiłem i
    jestem zadowowolny