  • Data: 2012-11-06 22:23:10
    Temat: Suszarka balkonowa
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam małe mieszkanie ze stosunkowo dużym balkonem.
    Wymyśliłem sobie suszarkę na pranie w ten sposób że zbuduje pudło ze styropianu do
    którego będę wkładał suszarkę z praniem.
    Od dołu zamontuję małą farelkę aby utrzymywać temperaturę powiedzmy powyżej 20 stC
    Ma tylko problem.
    Jak usunąć parę wodną z takiego pudła przy minimalnych stratach cieplnych.