  • Data: 2012-11-07 21:11:41
    Temat: Re: Suszarka balkonowa
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-07 18:18, s...@g...com pisze:
> [...]
    w tak suchym powietrzu gacie galanto schną, nawet zamarznięte.

    > Czyli że jak woda zamieni się w lód to nadal paruje?
    > Wiem co to jest sublimacja, ale w jakich warunkach (możliwych do uzyskania na moim
    balkonie) proces ten jest na tyle skuteczny aby skutecznie usuwać wodę z pięciu par
    spodni jakie ma mój syn(w lecie wystarcza) na tydzień?

    > Mieszkam na południu Polski gdzie temaratura poniżej T<-5st C gdzie nie jest nic
    specjalnego. A z tego co pamietam mojej Mamie nigdy nie udało się wysuszyć gaci w
    zimie :)

    No nie gadaj? Ja mieszkam w wlkp. i na balkonie na 1 pietrze w bloku
    wszystko schlo przez 1 noc gdy bylo T<-5*C tylko czasem trzeba bylo
    pozniej nieco "zmiekczyc" pranie o barierke zanim sie wnioslo do
    mieszkania ;) Pozniej z godzinke w cieplym pomieszczeniu zeby nie
    przymarzlo do grzbietu i bylo OK. :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)