  • Data: 2013-12-22 18:43:55
    Temat: Stary router vs nowy - kolosalna różnica
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakiś czas temu zepsuł mi się stary router wifi D-Linka. Miał już swoje
    lata - na pewno ponad 5. Był to jakiś tani model.

    Kupiłem nowy tani model, też D-Linka (za 90 zł). Różnica w szybkości
    jest KOLOSALNA.

    Stary osiągał do 2MB/s (czyli jakieś 16 Mbit/s), nowy dociąga do górnej
    granicy łącza: 60 Mbit (ponad 7 MB/s). Oczywiście na tym samym
    komputerze testowym (tani laptop Asusa).

    Wniosek: warto wymienić staruszka na młodzieniaszka.

    --
    MN