  • 11. Data: 2011-02-17 14:49:48
    Temat: Re: Ścigają się na S8 - 216 km/h. Tragiczny początek roku.
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Mnie jak zapierdalałem Puławską w stronę Piaseczna, a cymbał jeden z
    > drugim wjeżdżał mi przed maskę w miejscu gdzie być go nie powinno (bo
    > musiał sobie korek skrócić).

    Jak on stał w korku to i Ty stałeś, ew. stał byś 100 metrów dalej, więc
    nie ściemniaj, że "zapierdalałeś".

  • 12. Data: 2011-02-17 16:43:44
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-02-15 21:25, Paweł W. pisze:
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,9100183,S
    cigaja_sie_na_S8___216_km_h__Tragiczny_poczatek_roku
    .html

    > Tragedię to ja widzę w oznakowaniu i wykonaniu tej drogi, ale śmignąć
    > 220km/h spoko ;)

    Tragedia to jest jak się stawia słup betonowy nie osłonięty barierką
    koło 3 pasmowej trasy ekspresowej - za to powinno się tego projektanta
    za jaja powiesić a GDDKiA rozstrzelać...
    Na tych słupach zginie przez kolejne 20 lat kilkadziesiąt-kilkaset osób...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 13. Data: 2011-02-17 20:51:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 17 Feb 2011 00:07:18 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Komu przeszkadzało, że auta wjeżdżały na obszar wyłączony skoro robiły to
    >wyłącznie w korku, gdy i tak wszyscy stali, więc zagrożenie żadne, a
    >korek szybciej się rozładowywał?

    Nie robiły tego wyłącznie w korku. "Miszczowie" potrafili po
    powierzchni wyłączonej z ruchu zapierdalać nie patrząc na to, co się
    dzieje na Puławskiej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2011-02-17 20:59:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    > Nie robiły tego wyłącznie w korku. "Miszczowie" potrafili po powierzchni
    > wyłączonej z ruchu zapierdalać nie patrząc na to, co się dzieje na
    > Puławskiej.

    Jakoś nie zauważyłem, a często tam jeżdżę. Swoją drogą to tego obszaru
    wyłączonego tam nie powinno w ogóle być.

  • 15. Data: 2011-02-17 21:50:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-17 14:49, to pisze:

    > Jak on stał w korku to i Ty stałeś, ew. stał byś 100 metrów dalej, więc
    > nie ściemniaj, że "zapierdalałeś".

    Serio? Widziałeś mnie tam?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 16. Data: 2011-02-17 21:53:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-17 20:59, to pisze:

    > Jakoś nie zauważyłem, a często tam jeżdżę. Swoją drogą to tego obszaru
    > wyłączonego tam nie powinno w ogóle być.

    Skoro wjeżdżali mi przed maskę zmuszając do hamowania, to faktycznie
    powinny być betonowe barierki zamiast namalowanego obszaru.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 17. Data: 2011-02-17 22:02:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 17 Feb 2011 19:59:49 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Jakoś nie zauważyłem, a często tam jeżdżę. Swoją drogą to tego obszaru
    >wyłączonego tam nie powinno w ogóle być.

    Dlaczego nie powinno być?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2011-02-17 22:05:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Skoro wjeżdżali mi przed maskę zmuszając do hamowania, to faktycznie
    > powinny być betonowe barierki zamiast namalowanego obszaru.

    Ale teraz tak samo mogą wjeżdżać -- za barierkami. Swoją drogą każdy wie,
    że jadąc od Wałbrzyskiej "zapierdala się" po lewym pasie.

    PS. Mi się o zwężenie całkiem podoba, bo powoduje, że prawy pas jest
    pustawy, można sobie nim objechać większość korka i wbić się przed
    wiaduktem. ;)

  • 19. Data: 2011-02-17 22:05:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu