  • 1. Data: 2011-02-15 21:21:56
    Temat: policyjne alfy i pomiar z naprzeciwka
    Od: mister <b...@e...com>

    http://www.onet.pl/_mv/UAH8cQcui7.a.1.flv
    material z tvn warszawa, w ktorym policjanci popisuja sie przed
    dziennikarzem alfa romeo.

    moja watpliwosc dot. akcji ktora zaczyna sie w 0:52 sekundzie.
    policjanci jada sobie droga dwujezdniowa oddzielona barierka. na
    przeciwnej jezdni jedzie kilka samochodow, nagle na wyswietlaczu
    videorejestratora pokazuja sie predkosci - najpierw 123 km/h, pozniej
    119 km/h i na koncu 117 km/h. samochody, ktore wg policmajstrow
    poruszaly sie z taka predkoscia znajduja sie w tym momencie w lewym
    skrajnym rogu kadru. oczywiscie, panowie zawracaja i zapraszaja
    pechowcow na bok.
    w mojej opinii pomiar wykonany w ten sposob jest mocno niewiarygodny. w
    tym samym materiale jest jeszcze akcja, z oplem insignia jadacym z
    prekoscia 170 km/h. predkosc insigni na wyswietlaczu pojawia sie
    dopiero, gdy samochod znajduje sie w srodku kadru, co jest logiczne. nie
    ma watpliwosci do kogo nalezy ta predkosc. w tej watpliwej sytuacji, w
    srodku kadru znajduje sie dokladnie nic - wiec dlaczego niby radar
    mialby mierzyc predkosc samochodow znajdujacych sie po lewej stronie?! i
    do kogo nalezala predkosc 123 km/h ktora na poczatku sie wyswietlila? do
    barierki? a moze do wiatraczka jadacej z naprzeciwka ciezarowki?

    gdybym ja byl w takiej sytuacji, z pewnoscia odmowilbym przyjecia
    mandatu. mam nadzieje, ze te alfy beda staly wiekszosc czasu w
    warsztacie, albo je porozbijaja.

  • 2. Data: 2011-02-15 21:31:52
    Temat: Re: policyjne alfy i pomiar z naprzeciwka
    Od: MM <k...@g...pl>

    Zamiast się cieszyć że policja ma nowe samochody, a nie stare pasaty,
    polonezy, to tylko marudzenie.

    Trzeba po prostu wolniej jeździć, a nie zapier... 130 tam gdzie jest 70
    lub warunki pogodowe nie pozwalają na bezpieczną jazdę z taką prędkością.

    W krajach skandynawskich jakoś jeździć zgodnie z przepisami potrafią, a u
    nas nie, trzeba mieć min +20 na liczniku.

  • 3. Data: 2011-02-15 21:34:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mister

    > gdybym ja byl w takiej sytuacji, z pewnoscia odmowilbym przyjecia
    > mandatu. mam nadzieje, ze te alfy beda staly wiekszosc czasu w
    > warsztacie, albo je porozbijaja.

    Dokładnie, skąd wiadomo, co w zasadzie zostało zmierzone? Myślę, że takie
    radosne użytkowanie tych urządzeń skończy się po pierwszym przegranym
    procesie...

  • 4. Data: 2011-02-15 21:35:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MM

    > Zamiast się cieszyć że policja ma nowe samochody, a nie stare pasaty,
    > polonezy, to tylko marudzenie.

    A z czego tu się cieszyć? Wolałbym, żeby te pieniądze trafiły np. do
    jakichś wydziałów kryminalnych i do czegoś sensownego się przydały.

  • 5. Data: 2011-02-15 21:43:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 21:31:52 +0100, MM wrote:
    >Zamiast się cieszyć że policja ma nowe samochody, a nie stare pasaty,
    >polonezy, to tylko marudzenie.

    A z czego tu sie cieszyc :-)

    >Trzeba po prostu wolniej jeździć, a nie zapier... 130 tam gdzie jest 70
    >lub warunki pogodowe nie pozwalają na bezpieczną jazdę z taką prędkością.

    skoro tyle jedziemy to widac pozwalaja i powinno byc 130 a nie 70 :-)

    >W krajach skandynawskich jakoś jeździć zgodnie z przepisami potrafią, a u
    >nas nie, trzeba mieć min +20 na liczniku.

    Ale czy sa z tego powodu zadowoleni ?

    J.

  • 6. Data: 2011-02-16 00:32:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zamiast się cieszyć że policja ma nowe samochody, a nie stare pasaty,
    > polonezy, to tylko marudzenie.
    >
    > Trzeba po prostu wolniej jeździć,

    Wykonaj i nie marudź.

  • 7. Data: 2011-02-16 00:42:27
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)

    Gestapo

  • 8. Data: 2011-02-16 01:18:00
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > gdybym ja byl w takiej sytuacji, z pewnoscia odmowilbym przyjecia
    > mandatu. mam nadzieje, ze te alfy beda staly wiekszosc czasu w
    > warsztacie, albo je porozbijaja.
    Jasne, podstawę prawną byś chcial i świadectwo homologacji. Srał byś pod
    siebie z rozbryzgiem i żebral jak te ćwoki na uwaga pirat o pięcdziesiąt
    zlotych mniej. Jest XXI wiek. Ludzie do podrozy na Marsa się szykują.
    Kombinują jak koń pd gore jak by tu doklądnie wyliczyć orbitę asteroidy i w
    razie zagrożenia jakoś ją ochylić. Jedno jest pewne, kończą sie czasy
    zapiedzielania. Trzeba się nauczyć jeździć.

  • 9. Data: 2011-02-16 08:37:08
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-02-15 21:43, J.F. pisze:

    > skoro tyle jedziemy to widac pozwalaja i powinno byc 130 a nie 70 :-)

    Tyle, że jak jedziemy 130, to problem mają włączający się do ruchu,
    przechodzący przez jezdnię itp. nie mówiąc już o tym, że owe 130 to już
    jest niejednokrotnie na granicy umiejętności części kierujących.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2011-02-16 09:17:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-16 08:37, LEPEK pisze:
    (Ciach) na granicy umiejętności części kierujących.

    albo fatalnego stanu technicznego pojazdu i nawierzchni