  • 21. Data: 2011-02-17 22:08:20
    Temat: Re: Ścigają się na S8 - 216 km/h. Tragiczny początek roku.
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    >>A po co ma być?
    >
    > Nie odpowida się pytaniem na pytanie.

    Pytanie dlaczego czegoś ma nie być jest głupie, jeśli najpierw nie
    uzasadni się, w jakim celu to coś powstało.

  • 22. Data: 2011-02-17 22:11:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 17 Feb 2011 21:08:20 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Pytanie dlaczego czegoś ma nie być jest głupie,

    Podobno nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2011-02-17 22:25:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    > Podobno nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi.

    Dlaczego jesteś krokodylem?

  • 24. Data: 2011-02-17 23:54:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-17 22:05, to pisze:
    > Ale teraz tak samo mogą wjeżdżać -- za barierkami. Swoją drogą każdy wie,

    Niebałdzo, nie mają tego głupiego, cwaniackiego odruchu przeskakiwania
    na lewą stronę jezdni.

    > że jadąc od Wałbrzyskiej "zapierdala się" po lewym pasie.

    Najlepsi miszczowie potrafili wskakiwać od razu na lewy, bo za 300m
    trzeba w lewo skręcić.

    > PS. Mi się o zwężenie całkiem podoba, bo powoduje, że prawy pas jest
    > pustawy, można sobie nim objechać większość korka i wbić się przed
    > wiaduktem. ;)

    W sensie w kierunku Ursynowa?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 25. Data: 2011-02-18 00:04:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Niebałdzo, nie mają tego głupiego, cwaniackiego odruchu przeskakiwania
    > na lewą stronę jezdni.

    Ja żadnej różnicy nie zauważyłem.

    > W sensie w kierunku Ursynowa?

    No jadąc od centrum za barierami wbijesz się na prawy, jedziesz prawie do
    wiaduktu, potem wbijasz się środkowy, potem przed światłami znów na
    prawy, a za światłami trzeba kombinować, zwykle koło KFC najlepiej
    pojechać trochę po lewym, a dalej mi się nie chce pisać. ;)

  • 26. Data: 2011-02-18 00:06:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-18 00:04, to pisze:

    > Ja żadnej różnicy nie zauważyłem.

    Można śmiało wyjechać z lewego łuku przed wyścigami i mając 180-200
    przelecieć k. barierek bez obawy że coś wyskoczy ;-)

> [...]
    > prawy, a za światłami trzeba kombinować, zwykle koło KFC najlepiej
    > pojechać trochę po lewym, a dalej mi się nie chce pisać. ;)

    No ja tak nie kombinuje, tnę prosto na Piaseczno ;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 27. Data: 2011-02-18 00:20:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Można śmiało wyjechać z lewego łuku przed wyścigami i mając 180-200

    I tu dochodzimy do kolejnej zalety barierek -- wcześniej na obszarze
    wyłączonym z ruchu lubiły stawać miśki. ;)

    > przelecieć k. barierek bez obawy że coś wyskoczy ;-)

    Za to za barierkami wyskakuje...

    > No ja tak nie kombinuje, tnę prosto na Piaseczno ;)

    Skoro lubisz jechać 2x dłużej... każdy ma jakieś hobby. ;)

  • 28. Data: 2011-02-18 00:23:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-18 00:20, to pisze:
    > I tu dochodzimy do kolejnej zalety barierek -- wcześniej na obszarze
    > wyłączonym z ruchu lubiły stawać miśki. ;)

    Otóż to. Chociaż moją Kia Pride odważyłem się tylko raz tam pojechać
    85km/h, ale to było o 3.00am i nie stwarzałem zagrożenia ;)

    Nie znam lepszej alternatywy na dojazd do Piaseczna, po dziurach nie
    lubię jeździć. Moja Kia tego nie lubi ;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 29. Data: 2011-02-18 01:00:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Otóż to. Chociaż moją Kia Pride odważyłem się tylko raz tam pojechać
    > 85km/h, ale to było o 3.00am i nie stwarzałem zagrożenia ;)

    Ja tam zawsze jadę 30 km/h moim Priusem. Według Szwedzkich naukowców to
    optymalna prędkość w mieście zarówno z punktu widzenia bezpieczeństwa jak
    i maksymalnie krótkiego czasu dojazdu.

  • 30. Data: 2011-02-18 15:10:01
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-02-18 01:00, to pisze:

    > Ja tam zawsze jadę 30 km/h moim Priusem. Według Szwedzkich naukowców to
    > optymalna prędkość w mieście zarówno z punktu widzenia bezpieczeństwa jak
    > i maksymalnie krótkiego czasu dojazdu.

    że się wtrącę...albo należy przestać słuchać Szwedzkich Naukowców albo
    przestać jeździć hybrydą...
    Swoją drogą już wiem teraz po co w priusie te zmieniające się obrazki
    skąd jest w danej chwili napęd. Jak bym jechał 30km/h to też bym chciał
    się czymś zająć... ;)

    Pozdrawiam
    Rafał