  • 1. Data: 2011-02-15 21:20:56
    Temat: koszt a4
    Od: Piotr Czuba <p...@g...com>

    Witam!
    Pilnie potrzebuje informacji nt kosztów autostrady a4 z krk do
    Zgorzelca (samochód osobowy).
    Szukałem w internecie ale znalazłem tylko koszty niektórych,
    pojedynczych odcinków tej trasy.
    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2011-02-15 21:30:06
    Temat: Re: koszt a4
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 12:20:56 -0800 (PST), użytkowmik Piotr Czuba
    napisał(a):

> [...]
    > Zgorzelca (samochód osobowy).
    > Szukałem w internecie ale znalazłem tylko koszty niektórych,

    Chodzi ci o dziś czy o przyszłość?

    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

  • 3. Data: 2011-02-15 21:45:26
    Od: Piotr Czuba <p...@g...com>

    On 15 Lut, 21:30, Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>
    wrote:
    > Dnia Tue, 15 Feb 2011 12:20:56 -0800 (PST), u ytkowmik Piotr Czuba
    > napisa (a):

    > Chodzi ci o dzi czy o przysz o ?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Adam Krawczyk - Ruda l ska
    > Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    > Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

    o czwartek, czyli bardzo bliską przeszłość ;]

  • 4. Data: 2011-02-15 21:49:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 12:20:56 -0800 (PST), Piotr Czuba wrote:
    >Pilnie potrzebuje informacji nt kosztów autostrady a4 z krk do
    >Zgorzelca (samochód osobowy).
    >Szukałem w internecie ale znalazłem tylko koszty niektórych,
    >pojedynczych odcinków tej trasy.

    Bo jak na razie platne jest tylko z Krakowa do Katowic,
    dalej to juz jak sie tam z policjantami umowisz :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-02-15 21:59:55
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 12:45:26 -0800 (PST), użytkowmik Piotr Czuba
    napisał(a):

    > o czwartek, czyli bardzo bliską przeszłość ;]

    To ci J.F. odpowiedział.

    8zl. w Balicach i 8zł w Brzęczkowicach czyli 16zl w jedną stronę.