  • 1. Data: 2011-02-16 07:56:30
    Temat: Poznań - Wałbrzych
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    Potrzebuję dzisiaj dostać się z Poznania (Malty) do Wałbrzycha.
    Temperatura i zapowiadana aura nakłaniały by do jazdy bardziej
    uczęszczanymi drogami. Stąd pytanko jak pokonać trasę, żeby nie
    mieć większych problemów.

    Koło 10 wyjadę z DC, więc w Poznaniu pewnie będę koło 14, tam
    potrzebuję godzinkę. Wyjazd pewnie koło 15-16. W Poznaniu będę
    ruszał z Malty, więc mogę pojechać: JPII, Zamenhofa, Hetmańską,
    Głogowską i wylecieć na DK5, albo ominąć Wildę i pojechać DK11,
    potem w prawo w A2 i w lewo DK5.

    Pierwsze pytanie czy w ogóle do Wrocławia jechać DK5?

    Zakładając, że na któryś z dwóch sposobów wyjadę na DK5 to dalej
    kolejne rozważanie... przez Wrocław, czy nie?

    Na pewno dojadę do Leszna... potem można dalej:

    1. Głogów, Polkowice, Lubin, Legnica, Jawor, Bolków, Świebodzice,
    2. Rawicz, Lubin, Legnica, Jawor, Bolków, Świebodzice,
    3. Rawicz, Trzebnica, Wrocław (Trasa Milenijna), Bielany,
    3a. Świdnica, Świebodzice,
    3b. Kostomłoty, Strzegom, Świebodzice,

    Największe obawy mam przed odcinkiem Jawor-Strzegom-Świebodzice (DW374).

    Może ktoś ma jakiś swój wariant?

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 2. Data: 2011-02-16 08:34:15
    Temat: Re: Poznań - Wałbrzych
    Od: Voytek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-16 07:56, Rychu pisze:

> [...]
    > 2. Rawicz, Lubin, Legnica, Jawor, Bolków, Świebodzice,
    > 3. Rawicz, Trzebnica, Wrocław (Trasa Milenijna), Bielany,

    A po co przez Bolków?

    Głogów - Polkowice - Lubin - Legnica - Jawor - Strzegom - Świebodzice -
    od Jawora dziury
    lub
    Głogów - Polkowice - Lubin - w kierunku na Wrocław (36 i 94)i Wilczkowie
    na Strzegom (dziury) - Świebodzice

    Jadąc przez Wrocław stracisz sporo czasu
    --
    Voytek

  • 3. Data: 2011-02-16 09:56:27
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-02-16 08:34, Voytek pisze:
> [...]
    > od Jawora dziury
    > lub
    > Głogów - Polkowice - Lubin - w kierunku na Wrocław (36 i 94)i Wilczkowie

    Zawieszenie mam takie, że boje się, że mogę stracić koło jak
    zaliczę większą dziurę. Nie mam też żadnych zenonów, więc
    takiej dziury mogę po prostu nie zauważyć. Stąd pomysł, żeby
    nie jechać "żółtymi" drogami z obawy przed dziurami.

    Na pewno pojadę przez Głogów i Jawor, a potem pomyślę.

    Dzięki za sugestię. Zajrzę tu jeszcze koło 15. ;)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 4. Data: 2011-02-16 10:03:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 09:56:27 +0100, Rychu wrote:
    >Zawieszenie mam takie, że boje się, że mogę stracić koło jak
    >zaliczę większą dziurę. Nie mam też żadnych zenonów, więc

    To pojedz pociagiem. Nie wiem jak teraz, ale pamietam Walbrzych cos
    dwa lata temu. Dziura na dziurze w doslowny sensie :-)

    >takiej dziury mogę po prostu nie zauważyć. Stąd pomysł, żeby
    >nie jechać "żółtymi" drogami z obawy przed dziurami.

    Kiedy na 35 tez potrafily byc dziury.

    Aparat, lampa blyskowa, naladowana komorka - i wzywac policje w razie
    urwania kola.

    J.

  • 5. Data: 2011-02-16 10:23:53
    Od: Voytek <m...@p...onet.pl>

    > To pojedz pociagiem. Nie wiem jak teraz, ale pamietam Walbrzych cos
    > dwa lata temu. Dziura na dziurze w doslowny sensie :-)

    Heh, dwa lata temu to prawie autostrady były, proponuję teraz zobaczyć :-)

    --
    Voytek

  • 6. Data: 2011-02-16 11:02:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 10:23:53 +0100, Voytek wrote:

    >Heh, dwa lata temu to prawie autostrady były, proponuję teraz zobaczyć :-)

    Gorzej niz wtedy byc nie moze :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-02-16 11:10:08
    Od: Voytek <m...@p...onet.pl>

    > Gorzej niz wtedy byc nie moze :-)
    >
    > J.

    Niestety, jest gorzej :-)

  • 8. Data: 2011-02-16 11:16:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 11:10:08 +0100, Voytek wrote:

    >Niestety, jest gorzej :-)

    To jak to - teraz juz w ogole nawierzchni nie macie, same dziury sa ?

    Zapodaj jakies fotki :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-02-16 13:29:20
    Temat: Re: Poznan - Wa?brzych
    Od: Voytek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-16 11:16, J.F. pisze:

    > To jak to - teraz juz w ogole nawierzchni nie macie, same dziury sa ?
    >
    > Zapodaj jakies fotki :-)
    >
    > J.

    Dziury, które widziałeś dwa lata temu, zostały załatane. Na głównych
    ulicach nie dokonywano żadnych generalnych remontów, tylko łatki. A
    pewnie wiesz jak wygląda nawierzchnia po zimie gdzie wszystkie łatki
    zostały pięknie porozrywane przez mróz?
    Jest piknie :D

  • 10. Data: 2011-02-16 13:37:46
    Temat: Re: Pozna? - Wa?brzych
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 13:29:20 +0100, Voytek wrote:

> [...]
    >pewnie wiesz jak wygląda nawierzchnia po zimie gdzie wszystkie łatki
    >zostały pięknie porozrywane przez mróz? Jest piknie :D

    No tak, tylko ja juz wtedy widzialem miejsca gdzie bylo wiecej dziur
    niz nawierzchni, to jak moze byc teraz - jedna wielka dziura ? :-)

    No i chyba nie zalatali tamtych miejsc, bo jakby to uczciwie zrobic,
    przywiezc frezareczke mala .. to i tak sie sprowadzi do wykonania
    nawierzchni od nowa :-)

    J.