    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Scalony syntezator mowy?
    Date: Sun, 13 Oct 2013 21:04:31 +0200

    Przez Google nie mogę znaleźć niczego konkretnego, wiec zapytam tutaj.
    Może ktoś z was zetknął się z jakimś układem scalonym do urządzeń
    wbudowanych, który karmiony ciągiem znaków ASCII (przez UART albo SPI)
    generowałby ludzką mowę (PCM albo od razu analogowe audio)? Oczywiście
    mam na myśli język angielski, bo coś obsługującego język polski - to już
    byłoby zbyt piękne. :)