  • 1. Data: 2013-10-13 21:04:31
    Temat: Scalony syntezator mowy?
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Przez Google nie mogę znaleźć niczego konkretnego, wiec zapytam tutaj.
    Może ktoś z was zetknął się z jakimś układem scalonym do urządzeń
    wbudowanych, który karmiony ciągiem znaków ASCII (przez UART albo SPI)
    generowałby ludzką mowę (PCM albo od razu analogowe audio)? Oczywiście
    mam na myśli język angielski, bo coś obsługującego język polski - to już
    byłoby zbyt piękne. :)

  • 2. Data: 2013-10-13 21:15:00
    Temat: Re: Scalony syntezator mowy?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Może to

    http://www.speechchips.com/shop/item.aspx?itemid=22
    tylko jakość marna, no i chyba wyprzedane... :)

    Kiedyś TI produkował dedykowane układy do tego, ale chyba już są
    niedostępne...

    http://en.wikipedia.org/wiki/Texas_Instruments_LPC_S
    peech_Chips

    No to może zrobić samemu ?
    Tu kilka projektów "AVR speech sintesis";

    http://www.societyofrobots.com/member_tutorials/node
    /211

    https://courses.cit.cornell.edu/ee476/FinalProjects/
    s2009/ct269_wl246_wc276/ct269_wl246_wc276/index.html

    https://courses.cit.cornell.edu/ee476/FinalProjects/
    s2007/mc373_mag83/mc373_mag83/index.html

    (nie wnikałem w detale - ale może coś z tego podejdzie na start...)

  • 3. Data: 2013-10-14 01:44:30
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    No proszę, na ebay można toto jeszcze kupić za paręnaście USD;

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=TI+spea
    k+spell&_nkwusc=TI+SpeakSpell&_rdc=1

  • 4. Data: 2013-10-14 01:53:56
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Nawet sam chip można kupić za 19 USD...

    I teraz zagadka - w jakim filmie można było zobaczyć ten gadget ?

  • 5. Data: 2013-10-14 03:16:38
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Nawet sam chip można kupić za 19 USD...
    >
    > I teraz zagadka - w jakim filmie można było zobaczyć ten gadget ?

    E.T.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2013-10-14 03:36:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > E.T.

    Brawo ! Kolega wygrywa talon na balon i asygnatę na szkocką kratę ! :)

  • 7. Data: 2013-10-14 03:36:59
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Brawo ! Kolega wygrywa talon na balon i asygnatę na szkocką kratę ! :)

    Ach, dziękuję! Nie trzeba nagród rzeczowych.
    W tej konkurencji najlepszą nagrodą będzie dla mnie wieniec laurowy.
    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2013-10-14 10:05:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
    >No proszę, na ebay można toto jeszcze kupić za paręnaście USD;
    >http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=TI+spe
    ak+spell&_nkwusc=TI+SpeakSpell&_rdc=1

    a to jest taki chip ze wysylasz mu kod ascii i on mowi,
    czy zawiera zestaw filtrow symulujacych czlowieka, i trzeba wyslac
    nastawy do tych filtrow ?

    J.

  • 9. Data: 2013-10-14 14:56:27
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:525b4bba$0$32686$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ach, dziękuję! Nie trzeba nagród rzeczowych.
    > W tej konkurencji najlepszą nagrodą będzie dla mnie wieniec laurowy.
    > :)

    A potem po kilka suszonych listków do gulaszu, czy żurku, mniam :))

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 10. Data: 2013-10-14 15:02:40
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ach, dziękuję! Nie trzeba nagród rzeczowych.
    > W tej konkurencji najlepszą nagrodą będzie dla mnie wieniec laurowy.

    Czyli innymi słowy kolega chce otrzymać wianuszek od Laury... :)
    No, też bym to wolał niż jakiś tam talon na balon.