  • 21. Data: 2012-11-10 17:22:16
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Email ma ta wade, ze raczej nie podlega pod "pisemnie".

    Przynajmniej jest o niebo lepszy niz faks.

    > I co z tego ze jest wyraznie udokumentowane ze wyslal cos takiego,
    > skoro sad poprze operatora ze wypowiedzenie nie bylo pisemne.

    Zlecenie rezygnacji z usług Orange jest możliwe:
    - w salonie Orange - zgłoś dyspozycję pracownikowi salonu
    - faksem pod numer 22 5887870
    **********************************
    * - poprzez e-mail na adres b...@o...pl *
    **********************************
    - listem poleconym

    Teraz widzisz? :)

  • 22. Data: 2012-11-10 19:42:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 17:22:16 +0100, Q napisał(a):
    > Przynajmniej jest o niebo lepszy niz faks.

    Czemu ? faks jest rownie dobry ... a moze nawet lepszy :-)

    > Zlecenie rezygnacji z usług Orange jest możliwe:
    > - w salonie Orange - zgłoś dyspozycję pracownikowi salonu
    > - faksem pod numer 22 5887870
    > * - poprzez e-mail na adres b...@o...pl *
    > **********************************
    > - listem poleconym
    > Teraz widzisz? :)

    A co na to ustawa ? Dopuszcza, czy wymaga "pisemnie" ?

    No a dalsza czesc - nie mamy pana e-maila i co pan nam zrobi ..

    J.

  • 23. Data: 2012-11-11 09:31:42
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-10 11:43, Maciej Bebenek pisze:

    > W dwa tygodnie od daty wysłania idziesz na dowolną pocztę z potwierdzeniem
    > nadania i składasz reklamację. Za kilkanaście dni dostajesz oficjalną
    > odpowiedź, czy i kiedy list dostarczono.

    Dzięki z info o takiej możliwości. Jednak gra niewarta świeczki.
    Najwyżej będę płacił abonament przez miesiąc dłużej, w formie - "na czas
    nieokreślony".
    Znasz się może na tym - czy to obecnie złożone wypowiedzenie zadziała
    automatycznie w następnym okresie rozliczeniowym, w przypadku gdyby
    teraz nie zostało uznane z powodu niezmieszczenia się w czasie w którym
    można złożyć takie pismo? Czy może muszę pisać nową rezygnację?

  • 24. Data: 2012-11-11 09:59:05
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Trybun" napisał:

> [...]
    > nie zostało uznane z powodu niezmieszczenia się w czasie w którym
    > można złożyć takie pismo? Czy może muszę pisać nową rezygnację?

    Zadziała. Nie musisz. Powinieneś się jednak upewnić, że w ogóle dotarło
    do operatora i zostało wprowadzone do systemu. I że w regulaminie, który
    obowiązywał wówczas, gdy podpisyswałeś cyrograf, jest faktycznie mowa o
    tym, że umowa po upłynięciu tzw. okresu zastrzeżonego przechodzi na czas
    nieoznaczony. Bo coraz częściej można spotkać regulaminy operatorów
    (Vectra!), wg których umowa jest automagicznie przedłużana na kolejne
    okresy określone, np. 6 miesięcy.

    JoteR

  • 25. Data: 2012-11-11 19:00:30
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-11 09:59, JoteR pisze:

> [...]
    > nieoznaczony. Bo coraz częściej można spotkać regulaminy operatorów
    > (Vectra!), wg których umowa jest automagicznie przedłużana na kolejne

    Jak ja mam w Play-u umowę do 15 grudnia 2012 r. to ta umowa sama
    wygaśnie, czy muszę iść do salonu , żeby zamknąć tę umowę?

    zbk

  • 26. Data: 2012-11-11 21:18:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-11 19:00:30 +0100, ZBK <z...@w...pl> said:

    > Jak ja mam w Play-u umowę do 15 grudnia 2012 r. to ta umowa sama
    > wygaśnie, czy muszę iść do salonu , żeby zamknąć tę umowę?

    Tę informację masz w umowie.
    Musisz ją przeczytać.

    --
    Bydlę

  • 27. Data: 2012-11-11 21:19:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-10 16:03:52 +0100, "Q" <n...@s...org> said:

    > IMHO email jest bardziej "udokumentowanym" dowodem
    > niz potwierdzenie nadania poleconego na poczcie.
    > Bo co Trybun wyslal do Orange?

    Dlatego wysyła się kopię (poleconym) do siebie.
    Masz wtedy dwa kolejne numery nadania (i odebraną swoją, nieotwartą kopię).
    Sądom to wystarcza.

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2012-11-11 21:41:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 21:19:49 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Dlatego wysyła się kopię (poleconym) do siebie.
    > Masz wtedy dwa kolejne numery nadania (i odebraną swoją, nieotwartą kopię).
    > Sądom to wystarcza.

    A w jaki niby to sposob chroni przed wyslaniem do drugiego adresata pustej
    koperty ?

    J.

  • 29. Data: 2012-11-11 22:19:32
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ZBK" napisał:

    > Jak ja mam w Play-u umowę do 15 grudnia 2012 r. to ta umowa
    > sama wygaśnie, czy muszę iść do salonu , żeby zamknąć tę umowę?

    Przed świętami do salonu? ;-/
    Nie radzę, pamiętając co się tam działo w ubiegłym roku.
    Tym niemniej, jeśli masz takie doświadczenia, jakie opisałaś, a masz
    salon w zasięgu buta i nie zależy ci na tych bonusach za zakup bez
    internet, to wybierz się jeszcze teraz, póki luźno, aneks do umowy
    (przedłużenie cyrografu) przewiduje, że "W przypadku, gdy niniejszy
    aneks został zawarty do Umowy na czas określony, termin obowiązywania
    niniejszego aneksu liczony jest od dnia następukącego po ostatnim dniu
    obowiązywania umowy." Czyli podpisujesz np. jutro ze skutkiem od 16
    grudnia.
    Albo tuż po Nowym Roku, gdy sprzedawcy siedzą i się nudzą. Można wtedy
    na spokojnie obadać i regulamin i telefon, nie czując na karku oddechu
    następnego w kolejce klienta, ogarniętego przedświątecznym amokiem.
    Ostatecznie te 2 tygodnie na taryfie bezpromocyjnej jakoś chyba
    wytrzymasz?

    JoteR

  • 30. Data: 2012-11-12 00:27:20
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-11 22:19, JoteR pisze:

    > Przed świętami do salonu? ;-/

    Na razie mam gdzieś ich święta. Najpierw jest zawsze moje
    święto-imieniny. Nikt mi nie będzie machał świętymi mikołajami przed
    moimi imieninami.

> [...]
    > niniejszego aneksu liczony jest od dnia następukącego po ostatnim dniu
    > obowiązywania umowy." Czyli podpisujesz np. jutro ze skutkiem od 16

    W tamtym miesiącu mi wszystko pozmieniali na nowe chociaż pierwsza umowa
    się nie skończyła. Potem musieli wszystko wycofywać jak im umowe
    odesłałam, no i tak sobie czekałam do zamknięcia tej umowy miesiąc.
    Teraz, za drugim razem jest jeszcze gorzej. Nie dostałam na papierku,
    nawet mailem konkretnych informacji.
    Teraz też mi zaczęli zmieniać, ale to nie jest nawet w 50% to co powinno
    być jeśli chodzi o ten aneks. Zobaczę jutro czy coś się jeszcze zmieni
    na moim koncie.

> [...]
    > następnego w kolejce klienta, ogarniętego przedświątecznym amokiem.
    > Ostatecznie te 2 tygodnie na taryfie bezpromocyjnej jakoś chyba

    Jeszcze jestem "w ciemni". Nie wiem co mi tam namodzili i to mnie
    najbardziej denerwuje.

    zbk