  • 1. Data: 2012-10-26 10:07:10
    Temat: Nielimitowane rozmowy Simplus to ściema
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    Witam
    Po około 10 godzinach połączeń rozmowy na karcie zostały zablokowane.
    Niby poważna firma a zachowują się jak oszuści.
    Oczywiście napiszę pismo do UKE.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-10-26 11:23:39
    Temat: Re: Nielimitowane rozmowy Simplus to ściema
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-26 10:07, news.home.net.pl pisze:
    > Witam
    > Po około 10 godzinach połączeń rozmowy na karcie zostały zablokowane.
    > Niby poważna firma a zachowują się jak oszuści.
    > Oczywiście napiszę pismo do UKE.

    A te 10 godzin, to ciurkiem, na jeden numer, czy jak?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-10-26 11:41:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Paź, 10:07, "news.home.net.pl" <l...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Po około 10 godzinach połączeń rozmowy na karcie zostały zablokowane.
    > Niby poważna firma a zachowują się jak oszuści.

    Calkiem zablokowane? Nie zabraklo srodkow na start nowych rozmow i
    uruchomienie uslugi po polnocy, lub saldo spadlo ponizej 10 zl?

  • 4. Data: 2012-10-26 12:03:40
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-10-26 11:41, krzysztofsf pisze:

    > Calkiem zablokowane?

    Całkiem - sms z rozwiązaniem umowy w związku z naruszeniem regulaminu

    Nie zabraklo srodkow na start nowych rozmow i
    > uruchomienie uslugi po polnocy,

    nie

    lub saldo spadlo ponizej 10 zl?

    nie, na koncie pozostało 28zł
    niby umowa rozwiązana ale przy próbie połączenia komunikat aby doładować
    numer

  • 5. Data: 2012-10-26 12:04:06
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-10-26 11:23, Liwiusz pisze:

    > A te 10 godzin, to ciurkiem, na jeden numer, czy jak?

    Kilka rozmów, jedna rozmowa 7 godzin, rozmowy na 2 numery

  • 6. Data: 2012-10-26 12:25:54
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    No mi tez zablokowali ale moj numer dzwonil 5 dni z przerwami na zmiane
    numeru non stop nabilem 5 numerow 1 za 2 Play i Era na jakies 55 godz.

  • 7. Data: 2012-10-26 12:41:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Paź, 12:03, "news.home.net.pl" <l...@g...pl> wrote:

    >  >
    >  > Calkiem zablokowane?
    >
    > Całkiem - sms z rozwiązaniem umowy w związku z naruszeniem regulaminu

    Podali na ktory paragraf czy punkt sie powoluja?
    W regulaminie nie widze zadnych wykluczen.

  • 8. Data: 2012-10-26 12:54:17
    Od: "Natix" <r...@w...pl>

    > No mi tez zablokowali ale moj numer dzwonil 5 dni z przerwami na zmiane
    > numeru non stop nabilem 5 numerow 1 za 2 Play i Era na jakies 55 godz.

    jak kupie simplus i uruchomie te nielimitowane to da sie to jakos
    wykorzystac w t-mobile i play jako naliczanie w ramach 2 min. przychodzace -
    1 wychodzaca?

  • 9. Data: 2012-10-26 13:13:25
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-26 12:04, news.home.net.pl pisze:

    > Kilka rozmów, jedna rozmowa 7 godzin, rozmowy na 2 numery

    7 godzin rozmowy? Nie uwierzę, że można tyle gadać :)

    "POLKOMTEL, bądź dobre obyczaje, czy praktyki rynkowe, ani do
    niepodejmowania czynów nieuczciwej konkurencji,
    l. nie generować sztucznego ruchu telekomunikacyjnego w sieci POLKOMTEL,
    to jest w szczególności ruchu, który nie
    służy nadawaniu, odbiorowi lub transmisji informacji kierowanych od lub
    do Abonenta Simplus/Sami Swoi, bądź
    którego wyłącznym celem jest uzyskiwanie pewnej puli (liczby lub czasu
    trwania) połączeń telekomunikacyjnych
    pomiędzy siecią POLKOMTEL a innymi sieciami telekomunikacyjnymi,"

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2012-10-26 13:30:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Paź, 13:13, Liwiusz <l...@p...onet.pl> wrote:

    > 7 godzin rozmowy? Nie uwierzę, że można tyle gadać :)

    Wystarczy, ze ktos np gra w WoW czy inna gre tego typu i chce byc w
    stalej lacznosci ze wspolgraczem bez oslabiania lacza transmisja glosu
    - tak teoretycznie pierwszy przyklad jaki przyszedl mi na mysl:)