  • 1. Data: 2012-10-26 20:29:13
    Temat: Jutro godzinka free od Play
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Tylko 27 października, za dowolne doładowanie z Facebooka, Play ma dać 60
    min do wszystkich :)

    "Warunkiem skorzystania z niniejszej Oferty Promocyjnej jest zostanie
    fanem profilu Play umieszczonym na
    stronie www.facebook.com/Play."

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 2. Data: 2012-10-26 20:48:52
    Temat: Re: Jutro godzinka free od Play
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 20:29:13 +0200, Piotr M napisał(a):

> [...]
    > min do wszystkich :)
    >
    > "Warunkiem skorzystania z niniejszej Oferty Promocyjnej jest zostanie

    Świat social media określa to mianem żebrolajki.
    Kiedyś się wydłużało korporacyjnego penisa nie wyłączaniem
    przeterminowanych prepaidów i rozdawaniem nowych w supermarketach przed
    każdym nowym rokiem i półroczem (czyli przed sprawozdaniami finansowymi),
    teraz sztucznym nabijaniem statsów na fejsie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-10-26 21:09:58
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 26 Oct 2012 20:29:13 +0200, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >min do wszystkich :)
    >
    >"Warunkiem skorzystania z niniejszej Oferty Promocyjnej jest zostanie

    dobre i to za 5pln 60 minut do wszystkich sieci ważne 30 dni, które
    będzie można jakby co przedłużyć pakietem 30minut za 6pln.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-10-26 21:20:11
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 26.10.2012 o 20:48 Waldek Godel <n...@o...info> pisze:

    > Świat social media określa to mianem żebrolajki.

    Media społecznościowe żyją z tego.
    A ja to nazywam 17,40zł w kieszeni ;)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 5. Data: 2012-10-26 21:29:39
    Od: "news.neostrada.pl" <...@...pl>

    W dniu 2012-10-26 20:29, Piotr M pisze:
    > "Warunkiem skorzystania z niniejszej Oferty Promocyjnej jest zostanie
    > fanem profilu Play umieszczonym na
    > stronie www.facebook.com/Play."

    Ło matko... Toż to trzeba wchodzić na tą stronę, się tam rejestrować,
    zakładać jakieś profile...
    Tak wiem, każdy cool trendy gimnazjalista żyje fejsem :-)

  • 6. Data: 2012-10-26 21:40:26
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 19:48:52 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Świat social media określa to mianem żebrolajki.

    Czego?

> [...]
    > każdym nowym rokiem i półroczem (czyli przed sprawozdaniami finansowymi),
    > teraz sztucznym nabijaniem statsów na fejsie.

    Teraz Nokia oferuje możliwość przetestowania Lumii 820 czy 920. Tylko przez
    pejsbuka można się zgłaszać :-/

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską,
    zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 7. Data: 2012-10-26 22:30:47
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 26.10.2012 21:20, Piotr M pisze:

    > Media społecznościowe żyją z tego.
    > A ja to nazywam 17,40zł w kieszeni ;)

    a firmowi za 17.40 mają 40dni abonamentu z 350minutami na miesiąc i za
    darmo do PiS

    ToMasz

  • 8. Data: 2012-10-26 23:23:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

> [...]

    Strasznie z was drą w tym prepaidzie.
    Swoją drogą ciekawa ta prepaidziarska arytmetyka. Jak Kali musieć
    płacić, to niby góra 5 zł za 60 min, jak Kali dostać od Bwana Kubwa "za
    darmo" te 60 minut to nagle Kali jest do przodu 17,40. Aka, Mzimu, aka.

    JoteR

  • 9. Data: 2012-10-27 05:34:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message
    > Teraz Nokia oferuje możliwość przetestowania Lumii 820 czy 920.
    > Tylko przez pejsbuka można się zgłaszać :-/

    Chętnie się zgłoszę. Podasz źródło tej informacji?

  • 10. Data: 2012-10-27 05:35:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "news.neostrada.pl" <...@...pl> wrote in message

    > Ło matko... Toż to trzeba wchodzić na tą stronę, się tam rejestrować,
    > zakładać jakieś profile...
    > Tak wiem, każdy cool trendy gimnazjalista żyje fejsem :-)

    Nie trzeba "żyć fejsem" żeby mieć konto gotowe do takich zabaw :-)