  • 1. Data: 2012-10-26 20:26:23
    Temat: Słuchawka BT najlepsza
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Poszukuje jak najlepszej słuchawki BT, cena nie jest istotna.
    Ważne, żeby zapewniała świetną jakośc rozmów,
    miała długi czas pracy na baterii,
    była komfortowa w noszeniu/nie męczyła ucha,
    mogła współpracować z więcej niż jednym urządzeniem(dwa telefony,
    ewentualnie laptop)

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2012-10-26 22:27:32
    Temat: Re: Słuchawka BT najlepsza
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 26.10.2012 20:26, BAREK pisze:
> [...]
    > była komfortowa w noszeniu/nie męczyła ucha,
    > mogła współpracować z więcej niż jednym urządzeniem(dwa telefony,

    moja żona "zagarnęła" mi słuchawkę z motoroli a925. Dzisiaj to już
    prehistoria, ale używała jej aż do naturalnej dezintegracji. Tak często,
    że wielu ludzi rozpoznawało ją jako "pani z niebieskim uchem" (dioda tak
    pomiędzy włosami świeciła)
    JAk się rozpadła, zdecydowaliśmy ze kupimy jej porządną słuchawkę, bo
    naprawdę intensywnie jest wykorzystywana. padło na platronica, ktory...
    rozpadł się po 3 miesiacach. Dodatkowo gniazdo ładowania było niezgodne
    z niczym. JA za to długo używałem słuchawki Sony eriscona, bardzo
    długiej, której bateria jest za uchem. super się to trzymało. Dla żony
    kupiliśmy kolejną słuchawkę motoroli z ebaya, ale pomimo że napisy
    wyglądają na oryginalne, ten sam model, to jakiś złom. sama się
    wyłącza, jak się rozładowuje to nie informuje w żaden sposób - podróba.
    Po co to piszę, skoro niczego nie potrafię zaproponować? Ano dlatego,
    żebyś wiedział że ani firma, ani wygląd, ani funkcje nie zagwarantują Ci
    zadowolenia z produktu. poprostu idź do sklepu i sprawdź co Ci pasuje,
    potem czytaj o wadach.

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-10-26 22:32:56
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Fri, 26 Oct 2012 20:26:23 +0200, BAREK <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    > była komfortowa w noszeniu/nie męczyła ucha,
    > mogła współpracować z więcej niż jednym urządzeniem(dwa telefony,

    Plantronics Voyager - jeżeli nie przeszkadza Ci, że będziesz wyglądał
    jak pracownik call center. Ewentualnie inny drogi Plantronics, choć
    ja ostatnio używam M-50, która też spełnia Twoje wymagania, a
    kosztuje nieco ponad 100 PLN. Na baterii wytrzymuje ona spokojnie
    dwa dni bardzo intensywnej pracy. Jedynie bywa nieco za cicha w
    połączeniu z Nokią na Symbianie. Używana z telefonem na Androidzie
    pozwala swobodnie rozmawiać podczas jazdy samochodem z prędkościami
    zakazanymi w Polsce nawet na autostradach.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2012-10-27 11:09:27
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    P.B. wrote:
    > pozwala swobodnie rozmawiać podczas jazdy samochodem z prędkościami
    > zakazanymi w Polsce nawet na autostradach.

    a z otwartym czy zamkniętym oknem?

    :)

    jeffrey

  • 5. Data: 2012-10-28 12:09:51
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > Plantronics Voyager - CIACH Używana z telefonem na Androidzie pozwala swobodnie
    rozmawiać
    > podczas jazdy samochodem
    To pytanie takie;
    czy faktycznie słuchawki za 300 i więcej złotych dają więcej za wyższą cenę?
    Biorąc pod uwagę wszystkie elementy;
    -komfort noszenia,
    -jakość rozmowy, czyli i to co się słyszy i to co się mówi,
    -połączenie z telefonem lub najlepiej dwoma,
    -czas życia na baterii.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 6. Data: 2012-10-28 12:35:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BAREK wrote:
> [...]
    > była komfortowa w noszeniu/nie męczyła ucha,
    > mogła współpracować z więcej niż jednym urządzeniem(dwa telefony,

    Tylko plantronicsy wyższe modele są idealna...

    od dawna używam słuchawek BT (od czasów gdy w RP osobnik ze słuchawką
    wyglądał jak marsjanin), i plantronicsy są super, dobra jakość dźwięku
    (głośne) dobra zrozumiałość mowy po drugiej stronie (DSP który czyści
    dziwięk z mikrofonu, długi czas pracy na akumulatorze, cały dzień gadania
    prawie non stop i chodzi.

  • 7. Data: 2012-10-28 12:36:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BAREK wrote:
> [...]
    > -komfort noszenia,
    > -jakość rozmowy, czyli i to co się słyszy i to co się mówi,
    > -połączenie z telefonem lub najlepiej dwoma,

    niestety tak...

    Kup drogiego plantronicsa i już nigdy nei kupisz innej słuchawki.

    dodam ze są takei lekkie że zapominam ze mam w uchu wsadzoną słuchawkę,
    poprostu jest.

  • 8. Data: 2012-10-28 18:28:32
    Od: ":D@w!d J@$" <xwindowsmen{wieszCOzTYMzrobic}@gmail.com>

    W dniu 2012-10-26 20:26, BAREK pisze:
> [...]
    > była komfortowa w noszeniu/nie męczyła ucha,
    > mogła współpracować z więcej niż jednym urządzeniem(dwa telefony,

    Podczepię się pod wątek. Słuchawka BT z funkcją radia? Jest takie cudo?
    Posiadam telefon Samsunga.