  • 31. Data: 2012-11-12 00:34:37
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-11 21:18, Bydlę pisze:

    > Tę informację masz w umowie.
    > Musisz ją przeczytać.

    Problem w tym, że dokumenty w teczkach mam spakowane, zafoliowane i
    zaszyte zszywkami, wrzucone na szafę. Będę miała gruntowny remont i
    modernizację mieszkania wkrótce. Mam nadzieję, że ten remont wreszcie
    się odbędzie. Już jestem z tego powodu chora.

    zbk

  • 32. Data: 2012-11-12 00:36:26
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-11 21:41, J.F. pisze:

    > A w jaki niby to sposob chroni przed wyslaniem do drugiego adresata pustej
    > koperty ?

    Przeciez to odbiorca powinien odesłać potwierdzoną kopię. Puste koperty
    to sobie można wysyłać do us. śmierci.

    zbk

  • 33. Data: 2012-11-12 01:22:47
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ZBK" napisała:

    > Na razie mam gdzieś ich święta. Najpierw jest zawsze moje
    > święto-imieniny. Nikt mi nie będzie machał świętymi mikołajami
    > przed moimi imieninami.

    O, to 25 listopada będzie niezła impreza na Sadybie...

    JoteR

  • 34. Data: 2012-11-12 11:20:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZBK" napisał w wiadomości

    >Przeciez to odbiorca powinien odesłać potwierdzoną kopię. Puste
    >koperty to sobie można wysyłać do us. śmierci.

    Powinien, ale wiesz jak to bedzie - nie otrzymal, otrzymal po terminie
    itd ..

    J.

  • 35. Data: 2012-11-12 19:24:03
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-12 01:22, JoteR pisze:

    > O, to 25 listopada będzie niezła impreza na Sadybie...

    Hahaha
    Fajne imiona :-)
    Ja w grudniu mam.

    zbk

  • 36. Data: 2012-11-12 20:51:05
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-11 09:59, JoteR pisze:

    > Zadziała. Nie musisz. Powinieneś się jednak upewnić, że w ogóle
    > dotarło do operatora i zostało wprowadzone do systemu. I że w
    > regulaminie, który obowiązywał wówczas, gdy podpisyswałeś cyrograf,
    > jest faktycznie mowa o tym, że umowa po upłynięciu tzw. okresu
    > zastrzeżonego przechodzi na czas nieoznaczony. Bo coraz częściej można
    > spotkać regulaminy operatorów (Vectra!), wg których umowa jest
    > automagicznie przedłużana na kolejne okresy określone, np. 6 miesięcy.
    >
    > JoteR

    Tak, ta umowa przechodziła na czas nieokreślony.. Jednak niesłusznie
    podejrzewałem Orange o próbę szachrajstwa, - dzisiaj zadzwoniłem do BOKu
    żeby się dowiedzieć czy dotarło do nich wypowiedzenie. No i jak się
    okazało - dotarło, i zostałem poinformowany że trwają przygotowania do
    "wyłączenia numeru" (cokolwiek to znaczy)..

  • 37. Data: 2012-11-12 21:35:40
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-11-12 20:51, Trybun pisze:

> [...]
    > okazało - dotarło, i zostałem poinformowany że trwają przygotowania do
    > "wyłączenia numeru" (cokolwiek to znaczy)..

    Telefon będzie Ci działał jeszcze miesiąc po zakończeniu umowy, bo I
    płatność była za 2 miesiące (w tym jeden z góry).

    zbk

  • 38. Data: 2012-11-13 11:25:59
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-12 21:35, ZBK pisze:

    > Telefon będzie Ci działał jeszcze miesiąc po zakończeniu umowy, bo I
    > płatność była za 2 miesiące (w tym jeden z góry).
    >
    > zbk

    Nie bardzo rozumiem..? Okres rozliczeniowy kończy mi się 10tego grudnia,
    i sądziłem że z tym dniem skończy się mój jakikolwiek kontakt z firmą w
    której złożyłem wypowiedzenie.. Umowa była na 2 lata, i nie było
    żadnych płatności "z góry".

    PS. tak dla ścisłości - nie chodzi o telefon tylko o umowę na internet
    mobilny.