    From: ZBK <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy
    Date: Mon, 12 Nov 2012 00:27:20 +0100

    W dniu 2012-11-11 22:19, JoteR pisze:

    > Przed świętami do salonu? ;-/

    Na razie mam gdzieś ich święta. Najpierw jest zawsze moje
    święto-imieniny. Nikt mi nie będzie machał świętymi mikołajami przed
    moimi imieninami.

    > Nie radzę, pamiętając co się tam działo w ubiegłym roku.
    > Tym niemniej, jeśli masz takie doświadczenia, jakie opisałaś, a masz
    > salon w zasięgu buta i nie zależy ci na tych bonusach za zakup bez
    > internet, to wybierz się jeszcze teraz, póki luźno, aneks do umowy
    > (przedłużenie cyrografu) przewiduje, że "W przypadku, gdy niniejszy
    > aneks został zawarty do Umowy na czas określony, termin obowiązywania
    > niniejszego aneksu liczony jest od dnia następukącego po ostatnim dniu
    > obowiązywania umowy." Czyli podpisujesz np. jutro ze skutkiem od 16
    > grudnia.

    W tamtym miesiącu mi wszystko pozmieniali na nowe chociaż pierwsza umowa
    się nie skończyła. Potem musieli wszystko wycofywać jak im umowe
    odesłałam, no i tak sobie czekałam do zamknięcia tej umowy miesiąc.
    Teraz, za drugim razem jest jeszcze gorzej. Nie dostałam na papierku,
    nawet mailem konkretnych informacji.
    Teraz też mi zaczęli zmieniać, ale to nie jest nawet w 50% to co powinno
    być jeśli chodzi o ten aneks. Zobaczę jutro czy coś się jeszcze zmieni
    na moim koncie.

    > Albo tuż po Nowym Roku, gdy sprzedawcy siedzą i się nudzą. Można wtedy
    > na spokojnie obadać i regulamin i telefon, nie czując na karku oddechu
    > następnego w kolejce klienta, ogarniętego przedświątecznym amokiem.
    > Ostatecznie te 2 tygodnie na taryfie bezpromocyjnej jakoś chyba
    > wytrzymasz?

    Jeszcze jestem "w ciemni". Nie wiem co mi tam namodzili i to mnie
    najbardziej denerwuje.

    zbk