  • 1. Data: 2012-10-27 17:31:02
    Temat: Rozwiązanie umowy
    Od: Trybun <r...@y...com>

    w Orange. Czy ktoś z Was praktykował już wypowiedzenie w tej firmie
    poprzez e-mail? Na ich stronie informują że istnieje taka możliwość, ale
    zastanawiam się czy nie kryje się za tym jakiś szwindel...

  • 2. Data: 2012-10-28 16:45:02
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy
    Od: "Q" <n...@s...org>

    >w Orange. Czy ktoś z Was praktykował już wypowiedzenie w tej firmie poprzez
    >e-mail? Na ich stronie informują że istnieje taka możliwość, ale
    >zastanawiam się czy nie kryje się za tym jakiś szwindel...

    Troche OT - w Playu nieraz mailem rozwiazywalem.
    I dzialalo.

  • 3. Data: 2012-10-28 18:31:12
    Temat: Re: Rozwi?zanie umowy
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 28 Oct 2012 16:45:02 +0100, Q wrote:

    > Troche OT - w Playu nieraz mailem rozwiazywalem.
    > I dzialalo.

    Po jakims oddzwonieniu etc? W sensie dodatkowej weryfikacji? Bo troche
    zbyt latwo sfalszowac nadawce maila, nie chcialbym zeby mnie oper odpial
    bo ktos mial klimat na dowcipy...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2012-10-28 19:48:09
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Po jakims oddzwonieniu etc?

    Dzwonili, ale nie w sprawie weryfikacji,
    tylko, zeby nie odchodzic.

    > zbyt latwo sfalszowac nadawce maila, nie chcialbym zeby mnie oper odpial

    Wyslalem maila a w załączniku umieściłem pismo z podpisem
    w formie *.pdf oraz *.tif (niby-skan).

  • 5. Data: 2012-10-28 22:17:38
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-28 16:45, Q pisze:
    > Troche OT - w Playu nieraz mailem rozwiazywalem.
    > I dzialalo.

    W Orange chyba jednak szwindel. Jak rozumieć to co znajduje się na ich
    stronie - z informacją że można złożyć wypowiedzenie po przez pocztę
    e-mail?:

    http://www.orange.pl/kid,4001126120,id,4000378163,ti
    tle,Rozwiazanie-umowy-przez-klientow-PTK-Centertel,h
    elparticle.html

    I ta sama strona gdzie nie ma nawet wzmianki o takiej możliwości:

    http://www.orange.pl/kid,4001204405,id,4000377687,ti

  • 6. Data: 2012-10-29 08:45:58
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    >
    > http://www.orange.pl/kid,4001204405,id,4000377687,ti
    tle,rozwiazanie-umowy-przez-klientow-PTK-Centertel,h

    Ja tu i tu widze to samo czyli:

    Zlecenie rezygnacji z usług Orange jest możliwe:
    - w salonie Orange - zgłoś dyspozycję pracownikowi salonu
    - faksem pod numer 22 5887870
    - poprzez e-mail na adres b...@o...pl
    - listem poleconym - pismo prześlij na adres:
    PTK Centertel Sp. z o.o.
    ul. Jagiellońska 34
    96-100 Skierniewice

    Pismo ze zleceniem rezygnacji powinno zawierać:
    - numer telefonu
    - nazwę i pieczątkę firmy
    - imię, nazwisko oraz czytelny podpis osoby upoważnionej.

    Napisali wyraznie - w czym masz problem?
    Jesli nie wiesz jak wyslac emailem podpis zrob jak ja-
    - wyslij emailem faks :).
    W Play dziala, w Orange tez powinno, no i masz dowod jakby co
    a z listami (nawet poleconymi) to jest roznie, no i wolniej.

  • 7. Data: 2012-10-29 08:47:27
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Wyslalem maila a w załączniku umieściłem pismo z podpisem
    > w formie *.pdf oraz *.tif (niby-skan).

    OT + przypomnialo sie:

    W taki sam sposob rezygnowalem z OC w liberty direct i chyba link4...
    i to calkiem dawno, i tez dzialalo.

  • 8. Data: 2012-10-29 09:18:51
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-29 08:45, Q pisze:
> [...]
    > W Play dziala, w Orange tez powinno, no i masz dowod jakby co
    > a z listami (nawet poleconymi) to jest roznie, no i wolniej.

    U mnie widać taką opcję tylko w tym pierwszym linku. Sprawdzałem na IE
    Opera i Firefox. - wszędzie to samo. Ale spróbuj może sprawdzić to w
    inny sposób - wpisz adres www. orange.pl - zakładka "obsługa klienta" -
    "formalności" - "zmiany na koncie" - "rozwiązanie umowy" - "rozwiązanie
    umowy z PTTK Centertel" - "rezygnacja z usług". Jeżeli i tu zobaczysz
    opcję wysłania rezygnacji poprzez e-mail to ja chyba udam się do
    lekarza.. od oczu..

    Tzn. jak e-mail faksem? Ja myślałem to zrobić w następujący sposób -
    napisać e-maila, wydrukować go, następnie na wydruku podpisać,
    zeskanować zapisać w kompie no i z takim podpisem wysłać.

  • 9. Data: 2012-10-29 11:50:24
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Tzn. jak e-mail faksem? Ja myślałem to zrobić w następujący sposób -
    > napisać e-maila, wydrukować go, następnie na wydruku podpisać, zeskanować
    > zapisać w kompie no i z takim podpisem wysłać.

    Moze byc, ale ja z natury jestem leniwy -
    - po prostu zrobilem (komorka) zdjecie mojego podpisu
    i wkleilem do *.doc'a a z doc'a zrobilem pdf'a + tiff'a i wyslalem.
    Szybciej, mniej kartek, no i podpis mozna ladnie wyskalowac, hehe.

  • 10. Data: 2012-11-08 19:21:44
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-29 11:50, Q pisze:
> [...]
    > i wkleilem do *.doc'a a z doc'a zrobilem pdf'a + tiff'a i wyslalem.
    > Szybciej, mniej kartek, no i podpis mozna ladnie wyskalowac, hehe.

    Wypowiedzenie poszło tradycyjną pocztą... i już ponad tydzień a ono
    jeszcze rzekomo do nich nie dotarło..