  • 1. Data: 2012-10-27 19:34:29
    Temat: czemu dzwonie za darmo w play?
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    przeniosłem numer do play w czwartek, w piątek był w play
    dzwonie do wujasa w sobotę i zdziwienie, bezpłatnie

    tylko czemu bezpłatne? środki po przeniesieniu 1zł i 4 promocyjne nadal są
    nienaruszone

    27.10.2012 12:24:09 grabek-play Poł. głosowe do PLAY 00:53 min. 00,00 zł
    Połączenie bezpłatne

    Data aktywacji 26.10.2012
    Konto 1,00 zł (ważne do 05.11.2012)
    Pakiet Złotówek 4,00 zł (ważne do 05.11.2012)
    Data ważności połączeń wychodzących 05.11.2012
    Data ważności połączeń przychodzących 03.02.2013
    Suma doładowań w tym miesiącu 0,00 zł
    Bilans doładowań 0,00 zł

    erator/

  • 2. Data: 2012-10-27 20:00:47
    Temat: Re: czemu dzwonie za darmo w play?
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
    > przeniosłem numer do play w czwartek, w piątek był w play

    A mógłbyś dodać w jakiej taryfie?

  • 3. Data: 2012-10-27 20:54:34
    Od: t...@g...com

    W Play na Kartę masz darmo do Playa rozmowy i smsy byle mieć konto ważne na
    wychodzące. Dodatkowo dzisiaj dają do każdego doładowania przez Facebooka 60 minut do
    wszystkich.

  • 4. Data: 2012-10-27 21:08:50
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > W Play na Kartę masz darmo do Playa rozmowy i smsy byle mieć konto ważne
    > na
    > wychodzące.
    to faktycznie może być to

    > Dodatkowo dzisiaj dają do każdego doładowania przez Facebooka
    > 60 minut do wszystkich.
    gdzie wpisać ten kod na facebooku?

    erator/

  • 5. Data: 2012-10-27 22:30:24
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    > na
    > wychodzące. Dodatkowo dzisiaj dają do każdego doładowania przez Facebooka

    zmieniłem na fresha
    doładowałem przez facbuka
    ale darmowych minut nima

    erator/

  • 6. Data: 2012-10-27 23:06:03
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    > na
    > wychodzące. Dodatkowo dzisiaj dają do każdego doładowania przez Facebooka
    minuty za free doszły

    teraz jeszcze czekam na bonusowe środki po przeniesieniu
    których coś nie widać

    chyba że nie dają jak się już w play z tym numerem kiedyś było
    a może poprostu zaczekać lub reklamować

    erator/

  • 7. Data: 2012-10-28 00:56:56
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 27 Oct 2012 23:06:03 +0200, "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:

> [...]
    >których coś nie widać
    >
    >chyba że nie dają jak się już w play z tym numerem kiedyś było

    Z tego co pisałeś wyżej to zmieniłeś taryfę. Popełniłeś błąd. Po
    przeniesieniu dostaje się 60pln na promocyjne konto ale ważna jest
    kolejność tego co się robi bo inaczej nie będzie bonusa.
    1. Doładowujesz konto np za 5 pln
    2. Po doładowaniu czekasz na bonus za przeniesienie
    3. Jeśli bonus zostanie przyznany dopiero wtedy zmieniasz taryfę na
    dowolną.
    Jeśli przed doładowaniem, albo przed przyznaniem bonusa zmieniłeś
    taryfę to bonusu nie dostaniesz niestety. Reklamować zawsze można ale
    czy coś ugrasz to trudno powiedzieć.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-10-28 03:35:24
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomek" napisał:

    > A mógłbyś dodać w jakiej taryfie?

    Wiele możliwości nie ma, pewnie z automatu wylądował tutaj
    http://www.play.pl/pl/promocja/przejdz-do-play/play-
    karta/
    W tej taryfie ma "bezpłatne" połączenia wewnątrzsieciowe, no ale skąd
    biedny troll miałby o tym wiedzieć? Musiałby wpierw ogarnąć niesłychanie
    skomplikowany cennik owej taryfy:

    Stawki w Play na Kartę
    Koszt połączeń do Play do innych sieci
    Minuta 0 zł 0,29 zł
    SMS 0 zł 0,09 zł
    MMS 0,19 zł
    Transfer danych 0,12 zł/100KB

    Jak widać, wielu to przerasta.

    JoteR

  • 9. Data: 2012-10-28 12:20:12
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > Jeśli przed doładowaniem, albo przed przyznaniem bonusa zmieniłeś
    > taryfę to bonusu nie dostaniesz niestety. Reklamować zawsze można ale
    > czy coś ugrasz to trudno powiedzieć.

    skoro takimi kruczkami walą, to jak skończą się darmowe minuty
    to lecę spowrotem do orange

    erator/

  • 10. Data: 2012-10-28 13:10:10
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał:

    > skoro takimi kruczkami walą, to jak skończą się darmowe minuty
    > to lecę spowrotem do orange

    To leć od razu skoro masz problem z przeczytaniem Regulaminu, który wyraźnie w
    każdej sieci mówi o tym, że przy zmianie taryfy bonusy się zerują. Przyleciałeś
    po darmowe dzwonienie jak sęp i już płaczesz, że Ci źle?