  • 1. Data: 2012-10-26 11:15:06
    Temat: Apple zacisnal zeby i....
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.apple.com/uk/legal-judgement/

  • 2. Data: 2012-10-26 11:25:49
    Temat: Re: Apple zacisnal zeby i....
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 11:15:06 +0200, atm napisał(a):

    > http://www.apple.com/uk/legal-judgement/

    Tylko do połowy. Później nie wytrzymali i dodali coś od siebie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-10-26 15:25:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości
    >http://www.apple.com/uk/legal-judgement/

    warto spojrzec
    http://esearch.oami.europa.eu/copla/design/data/0001
    81607-0001

    Nie wiem czy byl do tego jakis opis ... ale do dyskusji:
    a) co w zasadzie jest istota tego projektu,
    b) czy powinien byc udzielony w 2004 - bo jak szeroko rozumiany, to
    blokuje wszystkie tablety, a jak wasko to nie wiem co - w ten sposob
    zaokraglone rogi ?

    J.

  • 4. Data: 2012-10-26 15:52:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 15:25:03 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    > b) czy powinien byc udzielony w 2004 - bo jak szeroko rozumiany, to
    > blokuje wszystkie tablety, a jak wasko to nie wiem co - w ten sposob

    W tekście jest link do wyroku. Warto zobaczyć, choćby z tego powodu, żeby
    się dowiedzieć:
    a. jak powinna wyglądać e-dokumentacja wyroków
    b. jak powinny podchodzić sądy do tego typu spraw.

  • 5. Data: 2012-11-01 17:27:54
    Od: atm <...@v...pl>

    Sedziemu nie przypadly do gustu poprzednie przeprosiny, beda wiec nowe:
    http://www.engadget.com/2012/11/01/apple-told-to-rew
    rite-samsung-did-not-copy-statement-post-it/