  • Data: 2013-10-20 12:53:55
    Temat: Re: "zrób mi takie coś" a kwestie prawne
    Od: Marek Borowski <m...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/20/2013 9:38 AM, Jarek P. wrote:
    > W dniu niedziela, 20 października 2013 02:28:58 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa
    napisał:

    > DG w tym wszystkim wypada najsensowniej, ale kurczę... poczytałem wczoraj, ile z
    tym jest pierdolenia się (przepraszam, ale to słowo jest tu uzasadnione), choćby z
    samym założeniem DG, a potem z jej prowadzeniem w ciągu roku, że naprawdę, odechciewa
    się...

    Bez przesady, jak nie masz wymogu prowadzenia pelnej ksiegowosci i jak
    nie zatrudniasz ludzi to wymagana papierologia w DG jest trywialna.
    Dla osob ktore nie chca sie tym zajmowac jest zawsze opcja zaplacenia
    100 PLN / mc zewntrzej firmie za prowadzenie ksiegowosci i
    przygotowywanie deklaracji.

    Samo zalozenie jeszcze w czasach gdzie nie bylo to uproszczone tez nie
    bylo jakims challegem.No chyba ze kolega chce spolke akcyjna zakladac,
    tu fakt jest troche wiecej zabawy :-)

    Pozdrawiam

    Marek