  • Data: 2023-03-08 22:07:26
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Mar 2023 18:01:55 +0100, Cavallino wrote:

    > Nie.
    > Pasy wyprowadzają go na pierwszy od prawej.

    Zalezy które pasy :-)

    > Nie zmienić, tylko na niego wjechać.

    Wzdłuz jednych linii jedzie, inne przecina ...

    > Dokładnie.

    Ja juz chyba zrozumiałem o co chodziło w tych wczesniejszych
    artykułach ...

    "Jedni kierowcy jadą wzdłuż jednych linii, a inni wzdłuż drugich i
    wszyscy myślą, że jadą prawidłowo"

    :-)

    > Od razu po wjeździe na tarczę ronda, przed pierwszymi torami które przeciął.
    >
    > A przed drugimi torami najpierw wjechał na trzeci pas od prawej (ten ze
    > strzałką w lewo), a potem zmienil zdanie i przejechał na drugi (do jazdy
    > wprost w Krzywoustego).

    > Wjechał drugim od lewej.

    > Tak.

    > Bo nikt nie ma zmieniać, tylko jechać przed siebie swoim pasem.

    Tylko ze te pasy sie krzyżują, skoro jedne linie dotyczą
    wjezdzających, a drugie zjeżdzających

    https://bi.im-g.pl/im/44/07/1b/z28342596IH,Rondo-Rat
    aje-w-Poznaniu.jpg

    Na zwykłym rondzie samochody bylyby wymieszane, i co chwile jakas
    stluczka :-)

    > Przed remontem było ok, bo nie blokowało zjazdów.

    A kolizji nie było?

    > Teraz stoisz na tarczy ronda co 1/4 przed światłami.

    mialem na mysli zwykle zwykle skrzyzowanie, bez ronda ...

    P.S. No i zachodzi pytanie - Shreku, jak ci się to udało przejechac ?

    J.

    J.