  • Data: 2023-03-09 07:58:40
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-03-2023 o 07:46, Mirek Ptak pisze:

    > Nie masz pojęcia jak jeżdżę, bo w przeciwieństwie do Ciebie tego nie
    > opisałem :)

    Tak szczerze, to mnie osobiście mierżą te cykliczne dyskusje głąbów o
    rondach, więc się dotąd w nie nie wczytywałem.
    Nie miałem też pojęcia po co gazety z uporem godnym maniaka, co kilka
    tygodni powtarzają jak należy sygnalizować podczas jazdy po rondzie.

    Dopiero teraz wiem jaki jest powód.

    Okazało się, że warszawskie głąby nie uznają sądowych wyroków i
    obowiązujacej wykładni i uparcie sygnalizują na rondach dokładnie
    odwrotnie niż ona stanowi.

    Ciekawe, czy wszyscy z nich mają tak samo narąbane, czy na grupie mamy
    nadreprezentację tego typu przypadków, a sygnalizujący normalnie też się
    zdarzają?

    A może problem jest szerszy i dotyczy nie tylko warszafki, ale również
    pozostałej azjatyckiej części naszego kraju?

    Strach jeździć po niej, skoro "obowiązują" tam inne normy, bo może te o
    rondach, nie są jedynymi, których nie przestrzegają w imię zwyczaju?