  • Data: 2023-03-09 10:14:20
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-03-2023 o 10:05, J.F pisze:

    > Ładna mi glupawka - widze skosne linie na moim pasie, i skad mam
    > wiedziec, ze one są moje?

    A czyje miałyby być Twoim zdaniem?

    Moim zdaniem tam problem jest jeden - że te linie nie są ciągłe.
    Zrobili tak prawdopodobnie, żeby uniknąć krzyżowania się linii.
    Ale w ten sposób pozostawili możliwość tego typu wątpliwości.

    > No i kto zmienia pas, ten ustepuje pierwszenstwa. A tu sie pasy
    > krzyzują.

    Jak na każdym skrzyżowaniu, linie dla kierunków poprzecznych się krzyżują.
    Ale raczej też nie należy zakładać, że linie idące w prosto dla danego
    kierunku, nagle skręcają pod kątem prostym.

    Może PJ egzaminów nie powinni robić e miastach bez skomplikowanych rond? ;-)

    > Przy swiatlach, to trzeba czerwone zlekcewazyc.

    Wystarczy nie patrzeć na linie prowadzące i zmieniać pasy w poprzek
    jezdni, albo po skręcie wjeżdżać na niewłaściwy pas.
    Tu jest ta sama sytuacja.