eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.h82-143-187-50
    -static.e-wro.net.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Date: Thu, 2 Mar 2023 08:56:08 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <pdnk57yzfquo.3fhs0mjdfn9b$.dlg@40tude.net>
    References: <63fa626f$0$19602$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@4...net>
    <tting0$stk$10$Shrek@news.chmurka.net>
    <63fd12a1$0$19600$65785112@news.neostrada.pl>
    <ttk4c5$stk$23$Shrek@news.chmurka.net>
    <63fe3768$0$9591$65785112@news.neostrada.pl>
    <ttldd8$fj9$15$Shrek@news.chmurka.net>
    <1mwrpg4fk13yi.1huke0tluqbu3$.dlg@40tude.net>
    <ttleia$fj9$16$Shrek@news.chmurka.net>
    <v...@4...net>
    <ttli6j$fj9$23$Shrek@news.chmurka.net>
    <4q5ro6l661yv$.y8ce0htmtmr8$.dlg@40tude.net>
    <ttmndg$fj9$38$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <tto05t$5oh$1$Shrek@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl:82.143.187.50";
    logging-data="5342"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2711514
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 1 Mar 2023 17:57:33 +0100, Shrek wrote:
    > W dniu 01.03.2023 o 15:53, J.F pisze:
    >> IMO - małe nie są złe. Bo z załozenia na drodze o małym natężęniu
    >> ruchu.
    >
    > Ale czemu mają służyć - to konkretne nawet ruchu nie uspokaja, bo wyspa
    > jest z boku.

    W/g Szwedów - jednak troche uspokaja, a w dodatku wektory predkosci
    bardziej zblizone, wiec róznica mniejsza, i wypadki mniej groźne.

    W dodatku przy srednim natężeniu łatwiej sie wcisnąc z bocznej ulicy,
    bo jadąc prosto czy w lewo - wystarczy luka tylko z jednej strony.

    > Problem w tym, że robi się je nie tylko na małych natężeniu. Pół biedy
    > jak jednopasmowe - wtedy tylko bez sensu. Gorzej jak dwa pasy i nie ma
    > gdzie pasów między wjazdami zmieniać.

    Tak jest.

    >> Złe są te duze, o dwóch czy więcej pasach na obwodzie, i duzym
    >> natężeniu, gdzie pasy trzeba zmieniac czesto.
    >
    > Jak są duże to da się zmienić. Gorzej jak są "ursynowskie"

    A co to "ursynowskie" ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: