-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.h82-143-187-50
-static.e-wro.net.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
Date: Thu, 2 Mar 2023 08:56:08 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <pdnk57yzfquo.3fhs0mjdfn9b$.dlg@40tude.net>
References: <63fa626f$0$19602$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<1...@4...net>
<tting0$stk$10$Shrek@news.chmurka.net>
<63fd12a1$0$19600$65785112@news.neostrada.pl>
<ttk4c5$stk$23$Shrek@news.chmurka.net>
<63fe3768$0$9591$65785112@news.neostrada.pl>
<ttldd8$fj9$15$Shrek@news.chmurka.net>
<1mwrpg4fk13yi.1huke0tluqbu3$.dlg@40tude.net>
<ttleia$fj9$16$Shrek@news.chmurka.net>
<v...@4...net>
<ttli6j$fj9$23$Shrek@news.chmurka.net>
<4q5ro6l661yv$.y8ce0htmtmr8$.dlg@40tude.net>
<ttmndg$fj9$38$Shrek@news.chmurka.net>
<1...@4...net>
<tto05t$5oh$1$Shrek@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl:82.143.187.50";
logging-data="5342"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2711514
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 1 Mar 2023 17:57:33 +0100, Shrek wrote:
> W dniu 01.03.2023 o 15:53, J.F pisze:
>> IMO - małe nie są złe. Bo z załozenia na drodze o małym natężęniu
>> ruchu.
>
> Ale czemu mają służyć - to konkretne nawet ruchu nie uspokaja, bo wyspa
> jest z boku.
W/g Szwedów - jednak troche uspokaja, a w dodatku wektory predkosci
bardziej zblizone, wiec róznica mniejsza, i wypadki mniej groźne.
W dodatku przy srednim natężeniu łatwiej sie wcisnąc z bocznej ulicy,
bo jadąc prosto czy w lewo - wystarczy luka tylko z jednej strony.
> Problem w tym, że robi się je nie tylko na małych natężeniu. Pół biedy
> jak jednopasmowe - wtedy tylko bez sensu. Gorzej jak dwa pasy i nie ma
> gdzie pasów między wjazdami zmieniać.
Tak jest.
>> Złe są te duze, o dwóch czy więcej pasach na obwodzie, i duzym
>> natężeniu, gdzie pasy trzeba zmieniac czesto.
>
> Jak są duże to da się zmienić. Gorzej jak są "ursynowskie"
A co to "ursynowskie" ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.23 09:17 J.F
- 02.03.23 09:45 Cavallino
- 02.03.23 09:47 Cavallino
- 02.03.23 12:52 J.F
- 02.03.23 13:06 Cavallino
- 02.03.23 13:52 J.F
- 02.03.23 17:12 Myjk
- 02.03.23 17:16 Myjk
- 02.03.23 17:19 Myjk
- 02.03.23 17:43 Shrek
- 02.03.23 17:46 Shrek
- 02.03.23 17:48 Shrek
- 02.03.23 17:50 Shrek
- 02.03.23 17:51 Shrek
- 03.03.23 00:07 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=