  • Data: 2023-03-02 09:17:46
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 1 Mar 2023 16:46:34 +0100, Shrek wrote:

    > A co ci się w drzewach nie podoba - rzynajmniej kutasa nie widać;)

    Do drzew nic nie mam - tylko w naturze z ładnego widoku zostają tylko
    drzewa. Park mozna zrobic z boku, nie musi byc w srodku ruchliwej
    ulicy.

    Czyli zostaje piękny widok na mapie ... ewentualnie z balonu, bo
    samolotow jeszcze nie znano, ani wieżowców.

    > Blee.

    Ale koncepcja jest - otoczyc jajo budynkami w owal, zrobić im skośne
    daszki.
    Moze by i to ładnie wyglądało, gdyby dało sie zrobic, a tam troche
    starych budynków i szerokie drogi ...

    Nawiasem mowiac - amerykanskie miasta "w kratke" (nie
    zawsze/wszedzie), bo tam zaczynalo sie od wizyty geometry na pustej
    przestrzeni. Dzielil na przyjetą siatke.

    Ale ... dzieki temu mozna zieloną fale zrobic, a nie jak u nas - kazda
    droga inaczej.

    Choc przyznam, ze nie liczylem, do jakiej przedkosci ich kratka pasuje
    - moze do nieodpowiedniej.

    J.