-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.
de!news.uzoreto.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-med
ia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neo
strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 2 Mar 2023 08:39:19 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.8.0
Subject: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <63fa626f$0$19602$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<1...@4...net>
<tting0$stk$10$Shrek@news.chmurka.net>
<63fd12a1$0$19600$65785112@news.neostrada.pl>
<ttk4c5$stk$23$Shrek@news.chmurka.net>
<63fe3768$0$9591$65785112@news.neostrada.pl>
<ttldd8$fj9$15$Shrek@news.chmurka.net>
<1mwrpg4fk13yi.1huke0tluqbu3$.dlg@40tude.net>
<ttleia$fj9$16$Shrek@news.chmurka.net>
<v...@4...net>
<ttli6j$fj9$23$Shrek@news.chmurka.net>
<4q5ro6l661yv$.y8ce0htmtmr8$.dlg@40tude.net>
<ttmndg$fj9$38$Shrek@news.chmurka.net>
<1...@4...net>
<ttpe8d$no$1$Cav@news.chmurka.net>
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
In-Reply-To: <ttpe8d$no$1$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <640052a8$0$9597$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.61.166.214
X-Trace: 1677742760 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 9597 31.61.166.214:18118
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2345
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2711512
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2023-03-02 o 07:03, Cavallino pisze:
> W dniu 01-03-2023 o 15:53, J.F pisze:
>> On Wed, 1 Mar 2023 06:21:51 +0100, Shrek wrote:
>
>>> Ogólnie takie małe ronda są do dupu - to konkretne nie służy nawet
>>> "uspokojeniu" ruchu.
>>
>> IMO - małe nie są złe. Bo z załozenia na drodze o małym natężęniu
>> ruchu.
>>
>> Złe są te duze, o dwóch czy więcej pasach na obwodzie, i duzym
>> natężeniu, gdzie pasy trzeba zmieniac czesto.
>
> Co znaczy często?
> I czy na przykład nie wjechało się złym pasem?
W takim razie jedynym prawidłowym pasem jest prawy, co jest właśnie
dowodem na lekki bezsens dużych rond, chyba że będziemy jakieś turbinowe
molochy robić.
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.23 08:49 J.F
- 02.03.23 08:56 J.F
- 02.03.23 09:17 J.F
- 02.03.23 09:45 Cavallino
- 02.03.23 09:47 Cavallino
- 02.03.23 12:52 J.F
- 02.03.23 13:06 Cavallino
- 02.03.23 13:52 J.F
- 02.03.23 17:12 Myjk
- 02.03.23 17:16 Myjk
- 02.03.23 17:19 Myjk
- 02.03.23 17:43 Shrek
- 02.03.23 17:46 Shrek
- 02.03.23 17:48 Shrek
- 02.03.23 17:50 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=