  • Data: 2009-05-24 18:22:23
    Temat: Re: zapowiedzi AUS 4D - ?wieżyzna :-)
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a48i151060cqb66mc99otp08s6djos2qg2@4ax.com...
    > Taksowka tez forma emergency .. czesciej chyba mialem potrzebe
    > skorzystania niz z pogotowia :-)
    >
    > Z pizza mozna by sie zastanowic :-)

    Też! Głodnyś, złyś, szybko trzeba coś spapusiać dla ukojenia nerwów :)
    A i jeszcze burde...tfu, znaczy się, agencje towarzyskie, gdy nagle
    ogarnie pilnie nieprzeparta ochota popierd...tfu, podym...tfuuuu,
    spotkać sie towarzysko z jakąś panią mającą cip...tfu... piękne,
    kruczoczarne włosy przycięte na dwa palce, to będzie dzwonić jak w dym
    :)))

    > No mozna, ale trudniej odczytac na szybko jesli to jest jeszcze np
    > 0126777777. Poza tym to ogranicza konkurencje.

    Ja czekam, aż Kraków wykorzysta jedyną w kraju okazję - trafi sie. numer
    012 345 6789 :) Ale trudno będzie go zapamiętać :)) Do jakiejś taksy,
    czy sklepu z utensyliami do parlewufranse-lamur :)

    > Ale ja z wroclawia i sie przyzwyczailem do numerow krotszych :-)

    jedno zero i czekamy na sygnał :) (Czy nie tak w USA dzwoni się do opa?)
    :)