  • Data: 2009-05-25 00:12:06
    Temat: Re: zapowiedzi AUS 4D - świeżyzna :-)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Kończmy, Waść, bo publika się nudzi, a my tak między sobą razy
    > wymieniamy :-)

    Co to oni killfajli nie mają? Cieniasy i lamerzy.

    > Tośmy sie nie zrozumieli. Ja po prostu pamiętam prognozy sprzed lat 20
    > (gorzej) oraz 15, 10 i mniej (lepiej). I wiem, że jeszcze 10 lat temu
    > prognozowano wzrost rynku stacjonarnego (co się nie udało) i niewielki
    > komórek (co też się nie udało, bo każda prognoza była w dniu jej
    > ogłoszenia fałszywa - cztaj zaniżona).

    To trochę inne prognozowanie. Trudniejsze, bo dotyczy technologii.
    I w tej dyskusji nie aż tak istotne. Ale ja dwadzieścia lat temu mówiłem,
    że pozim półtora telefonu na twarz, to jest to, co nas czeka. I że da
    się to zrobić w kilka lat, jeśli nikt nie będzie przeszkadzał. I wcale
    nie uważam tej prognozy za jakieś swoje wielkie osiągnięcie. (Dokładniejsze
    przewidywania zakładały, że jak będą przeszkadzać, to w kilkanaście, a jak
    postanowią pomagać, to tak ze trzydzieści.)

    > i prawdopodobnie dzięki takim działaniom Y2K był normalnym rokiem. Było
    > co sprzątać, naprawdę. Osobiście sprzątałem po aplikacji stworzonej w
    > 1994 roku. Rozumiem, że trudno było przewidzieć, że licznik dwucyfrowy
    > będzie za 6 lat za mały.
    > Aha, i aplikacja nie była polska, tylko usiańska :-)

    Ta giełda przecież też nie nasza była, tylko usiańska. A Pan to się
    niepotrzebnie sam męczył, trzeba było dać znać.

    > Nie, nie i jeszcze raz nie. SN49 wymyślono gdzies koło 1992-94
    > (dokładnie nie wie). W 1999 roku zakończono projekt

    To skąd w moich bilingach z 1999 roku strefy takie jak Leżajsk (19),
    Rybnik (36), Chrzanów (35), Wyszków (21), Stargard (92), Ostróda (88),
    Gryfice (93), Przasnysz (47), Drawsko (96), Chojnice (53), Łęczyca (11)?

    > (a i tak nie do końca).

    A, chyba że tak -- nie do końca. Tak gdzieś w 80% zakończono, skoro
    było około 60, a nie 49.

    > Był i jest

    Się przyzwyczaiłem. Jest w ogóle coś, co nie budzi oporu tepsy?

    > Były takie plany. Proszę se poczytać PNK z lat 90. Miano uwolnić jedynkę
    > i dziewiątkę, stąd m.in. PTK Centrostal zmienił numerację NMT z 90 na 690.

    To już wiem dlaczego mamy teraz jedno wspólne ministerstwo od dróg
    i od telefonów! Dobrymi intencjami piekło jest *wybrukowane*.

    > Obiecuję, że już nie odpiszę, chyba, że na wyraźne żądanie :-)

    Dwóch właśnie dołączyło do wątku. Liczy się?

    --
    Jarek