  • Data: 2009-05-24 21:16:35
    Temat: Re: zapowiedzi AUS 4D - świeżyzna :-)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 24 May 2009 13:11:24 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    >To ja poproszę o wiarygodne źródło sprzed 20 lat podające, że w 2009
    >roku w Polsce będzie używane 50 mln numerów telefonicznych.

    Skoro w Warszawie zaczelo numerow brakowac mimo miliona [no, troche
    mniej, 700 tys], to troche mozna bylo podejrzewac co sie bedzie dzialo
    w calym kraju ... choc jak widac francuscy specjalisci tez sie troche
    przeliczyli co do przyszlosci TP ..

    >Proszę pokazać mi kraj, w którym ten problem nie wystąpił. Kubę odrzucam
    >z założenia :-P

    Niemcy ze swoja zmienna dlugoscia ?

    Bo ja naprawde sie wciekam ze musze krecic 10 cyfr w 600 tys miescie
    ..

    J.